Norton Ghost 8.0 Trial

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Berichten
524
Hallo iedereen,

Wie me met de volgende raadsel kan helpen is een held..:love:
Hier komt ie dan:

Ik heb op een pc norton ghost trial server geinstaleerd. Ik kwam er later achter dat ik niet de server moest instaleren maar de client versie. Nou de server gedeleete verwijderd zo gezegd zo gedaan. Ik wou daarnaa de client versie gaan instaleren. Ik kreeg daarna een melding van dat de norton ghost trial maar eenmaal mag geinstaleerd worden. Ik heb heb alles van mij harde schijf verwijderd dat met norton te maken heeft de hele register geschoond. Maar alsnog kreeg ik dezelfde probleem. Ik heb daarna mijn hele windows instalatie opnieuw gedaan. Inclusief een format van mijn HD. En nou probeer ik heb te instaleren en krijg ik weeer dezelfde melding.:shocked:
Nou heeft syamantec dus ergens iets opgeslagen. Dit is mij al eerder overkomen. Ik had toen de harde schijf verwisseld en de probleem was weg. maar ik kan niet blijven wissel van HD want daar heb ik het geld niet voor en is denk ik ook onnnodig. Dus mensen aan jullie de vraag. IS dit bekend bij iemand en weet iemand HOE IN HEMELSNAAM SYMANTEC weet dat ie al eerder is geinstaleerd op de pc. Terwijl de hele HD is leegg gegooid. Alvast bedankt. !!
 
Jaber zei:
Maar alsnog kreeg ik dezelfde probleem. Ik heb daarna mijn hele windows instalatie opnieuw gedaan. Inclusief een format van mijn HD. En nou probeer ik heb te instaleren en krijg ik weeer dezelfde melding.:shocked:
Nou heeft syamantec dus ergens iets opgeslagen. Dit is mij al eerder overkomen. Ik had toen de harde schijf verwisseld en de probleem was weg.

Dus... je hebt al een keer geprobeerd symantec te misleiden?;)
 
mumzel zei:
Dus... je hebt al een keer geprobeerd symantec te misleiden?;)


Euuh misleiden? Hoezo dat ? Het is gewoon een keertje fout gegaan, en dus dacht ik ff opnieuw instaleren is maar een trial versie. Maar jah dit probleem had ik al opgelost.
Nou wil ik graag weten hoe ik met het programma een image kan maken van een pc die aan het domein hangt. Dit moet allemaal gebeuren vanaf de server
 
Misschien toch eens proberen naar een herstelpunt terug te keren van voor de installatie van die server-versie. Wie weet helpt dit niet??,
 
Deejay59 zei:
Misschien toch eens proberen naar een herstelpunt terug te keren van voor de installatie van die server-versie. Wie weet helpt dit niet??,


Ik heb al een hele complete format gedaan wat dacht je daarvan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan