gkesler
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2000
Na me verdiept te hebben in het programma Norton Ghost 9.0 heb ik gisteren dit programma aangeschaft. Ik heb hier geen spijt van! Ik vind de uiterlijke verzorging van dit programma erg goed en ook het maken van back-ups gaat erg snel en zonder die ouderwetse DOS-omgeving! Omdat ik al in het bezit was van Norton Ghost 2003 kon ik volgens de Symantec klantenservice overgaan tot aankoop van de zgn upgrade-versie die bijna de helft goedkoper was! Mijn verbazing was echter groot toen ik in de handleiding las dat voor installatie van het nieuwe programma het oude Ghost 2003 eerst verwijderd moest worden. Het is mij dan ook niet duidelijk hoe dan gecontroleerd kan worden of je de upgrade-versie wel of niet terecht gebruikt! Met andere woorden: volgens mij werkt de zgn. upgrade-versie op elke pc!
Ben ik nu gek of is Symantec gek of gaat het hier puur om een (auteursrechtelijke) formaliteit? Volgens mij is de upgrade-versie dus precies hetzelfde als de full-version-versie met resp. een cd-rom met Norton Ghost 9.0 en een cd-rom met Norton Ghost 2003!
Ben ik nu gek of is Symantec gek of gaat het hier puur om een (auteursrechtelijke) formaliteit? Volgens mij is de upgrade-versie dus precies hetzelfde als de full-version-versie met resp. een cd-rom met Norton Ghost 9.0 en een cd-rom met Norton Ghost 2003!
Laatst bewerkt: