Norton Ghost image terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

svennetje

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
Hallo ik heb een vraag over het terugzetten van een in Norton Ghost gemaakte image.
Als ik een image heb gemaakt en die op een dvd of netwerkschijf heb gezet, hoe kan die dan op mn pc terugzetten als de schijf helemaal geformatteerd is? Is dat mogelijk of moet er dan eerst weer windows en norton ghost op? Dus hoe zet ik de image terug op een compleet lege pc?

Laatst bewerkt:
Norton Ghost

Hallo, ikzelf werk met XP en Ghost 12 dit program heeft me al zeker 4 maal uit de shi...geholpen. Voor XP was het wel nodig dat je een rescue schijf hebt of zelf maakte (ik deed dit met telefonische hulp van Norton zelf) In ieder geval als je je PC wil herstellen dan start je deze op met de rescue schijf in de CD/DVD player. De pc ziet eerst bij opstart naar de player en vanaf daar worden er een aantal nodige files op je PC gezet, dan komt de vraag waarvan je de PC wil herstellen je geeft dan de lokatie op (in mijn geval een externe HD van lacie waarop de image staat) na een dik uur terugzetten van data werkt alles terug zoals voorheen, echter al wat je deed na het maken van je image zal verloren zijn (lijkt me nogal logisch) Wat je ook niet kunt is een image terugzetten op een bvb andere nieuwe angekochte PC die bvb een groter HD heeft. Hoe het verloopt met Vista als stuursysteem weet ik niet, maar daarvoor zou je naar men zegt geen rescue disk voor nodig hebben daar krijg je bij opstart even de keuze om de "PC te herstellen" of gewoon verder op te starten.

Groeten,

R.B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan