Norton Ghost -of- Powerquest Drive Image

Status
Niet open voor verdere reacties.

@temptation

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Berichten
3.294
Omdat ik best nieuwsgierig ben geworden over hoe anderen hun data backuppen/veilig stellen,
wil ik hier een poll over openen,

welk backup-programma gebruiken je, en vertel waarnodig je argument.
(linux gebruikers ook even reageren natuurlijk)

Ikzelf ben vande week overgegaan van Drive Image op Norton, omdat Ghost een "image explorer" heeft waarmee ik mijn data/docs e.d. uit een gemaakte image werkende krijg, zonder moeilijk te hoeven doen.
 
Hey m8,ik gebruik Ghost en dat werkt toch wel het best.
 
Hey modjes, heb ik wat verkeerd gedaan of is de poll voor niet-leden al uitgezet?

Als de poll niet meer kan...
 
Geplaatst door @temptation
Omdat ik best nieuwsgierig ben geworden over hoe anderen hun data backuppen/veilig stellen,
wil ik hier een poll over openen,

welk backup-programma gebruiken je, en vertel waarnodig je argument.
(linux gebruikers ook even reageren natuurlijk)

Ikzelf ben vande week overgegaan van Drive Image op Norton, omdat Ghost een "image explorer" heeft waarmee ik mijn data/docs e.d. uit een gemaakte image werkende krijg, zonder moeilijk te hoeven doen.

DriveImage heeft ook een "image explorer". Tja, als op die manier een zinnige poll wilt opzetten...:confused:

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie


DriveImage heeft ook een "image explorer". Tja, als op die manier een zinnige poll wilt opzetten...:confused:

Groetjes,
Bennie

Ow? dat wist ik niet.:8-0:
Een zinnige pol, ja dat was wel de bedoeling,
maar ik kon de in te vullen opties/vragen bij het aanmaken van dit topic niet invullen zoals het gebruikelijk altijd voor handen is.
Daarom ook mijn vraag hierboven, of de poll feature voor niet leden eruit is gehaald of niet.

Ik heb wellicht iets fout gedaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan