Norton ghost

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Hallo allemaal,

Ik wil graag windows xp op een andere pc zetten en heb gehoord dat je dat met norton ghost kan doen, want ik heb zelf geen windows xp cd en op de pc die ik heb gekregen is alleen windows xp geinstalleerd dus wou graag die bestanden allemaal zo kopieren en dat kon met norton ghost. Alleen weet niet waar je die kan downloaden zo... heb al gekeken maar snap er ook niet veel van, kan iemand me helpen hoe dat moet en waar ik het kan downloaden? Zodat ik op een andere pc windows kan gebruiken

Groetjes, Pim

Norton Ghost is een betaalde programma en is dus niet gratis te downloaden. Daarnaast een Windows XP installatie overzetten op een andere pc is niet aan te raden. Je krijgt alleen maar problemen ermee.:(

ik heb namelijk iemand anders gezien die dan dat ook deed met een norton ghost cd en was gewoon die bestanden op de hardeschijf zetten en pc opnieuw opstarten en deed windows alles installeren zoals moederbord enzo..... en je kon windows gewoon gebruiken... maar probeer wel ghost te zoeken, welke raden jullie het besten aan? welke versie? is die ook in het Nederlands?

Groetjes

ik heb namelijk iemand anders gezien die dan dat ook deed met een norton ghost cd en was gewoon die bestanden op de hardeschijf zetten en pc opnieuw opstarten en deed windows alles installeren zoals moederbord enzo..... en je kon windows gewoon gebruiken... maar probeer wel ghost te zoeken, welke raden jullie het besten aan? welke versie? is die ook in het Nederlands?

Groetjes

Ik betwijfel ook of dat kan, je komt in de knoei met de drivers , denk ik omdat er waarschijnlijk andere hardware inzit.
Maar als je het wilt proberen, ga je gang, norton ghost is eenvoudig, als je het opstart zul je zien, dat het eenvoudig werkt, gaat bijna vanzelf, maar moet je inderdaad wel kopen:thumb:

Ik heb het nog geprobeerd en je komt zeker in de knoei met drivers en eventueel software, zeker als er op je image file van je ene pc nieuwe drivers staan dan er op die oude pc moeten , dan flipt ie helemaal. Meest problemen met verschillende types vga kaarten, gewoon de driver verwijderen en de juiste installeren hielp bij ons niet .
Je kan soms geluk hebben : 1 als het dezelfde configuratie is qua mobo en vga ( memory en cpu doen er niet toe) of als uw beide mobo's standaard windows drivers gebruiken , want niet veel voorkomt enkel bij goedkope mobo'tjes
Toch veel succes gewenst , maar soms kan je langer zitten prutsen dan alles herinstalleren met een cd . Heb je geen cd , koop een officiële windows en geen kopie of probeer ergens een kopie te bemachtigen met risico op andere problemen, wat ik je zeker afraad. .

Groeten

Tuurlijk komt je in de knoei.
Je kan toch ook niet de hele binnenkant en toebehoren van een ferarri in een trabant zetten.
Je moet wel dezelfde pc hebben.
Greetsz Thooms:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan