norton her gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

outlaw36

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2003
hiephoi,
heb hier de originele norton internet security 2005 liggen waarvan ik de activatie code al maanden terug gebruikt heb.
Nu wil ik norton eraf gooien en over stappen op mcafee,en het norton pakket door verkopen aan een ander.Gaat dat werken met de bij geleverde code?
Ik heb mijn pc al vele malen geher- installeerd,dus norton ook, en dan die code er steeds weer opnieuw op gezet.En dit terwijl norton zegt dat je maar 14 dagen de tijd hebt om te activeren...erg vaag!

grtzzz jos

Beste outlaw36,

eerst wil ik weten waarom je Norton Internet Security 2005 eraf wil gooien, en vervolgens een keus (overstap) maakt naar MCaFee.... (ben nieuwsgierig)....

op je Norton Internet Security 2005 CD zit er een bepaalde soort van tijds/aantal maal gebruikt limit erop.

dus als je je Norton Internet Securtity 2005 door verkoopt zal de andere gebruiker het ook gewoon kunnen gebruiken.

ikzelf heb namelijk Norton Antivirus 2005, en 4 andere personen ook, dus je kan de KeyCode meerdere malen gebruiken, zolang de CDtje het toelaat, ziet wel een bepaalde limit erop, maar ik weet niet het exacte aantal maal dat je het inderdaad kan gebruiken. (Installeren)

Wens je veel Succes,,,,

Geplaatst door SickWithIt

ikzelf heb namelijk Norton Antivirus 2005, en 4 andere personen ook, dus je kan de KeyCode meerdere malen gebruiken, zolang de CDtje het toelaat, ziet wel een bepaalde limit erop, maar ik weet niet het exacte aantal maal dat je het inderdaad kan gebruiken. (Installeren)

Hmmm.... Is te omzeilen, Maar hoe... Dat mag ik hier niet vertellen. Huisregels

Norton is er voor je veiligheid maar beschermt zichzelf niet al te best.
Als huisvrouw mag ik graag raggen in de hoekjes van het register.
Zo'n schoonmaakbeurtje is heilzaam.
En ik heb niet eens een cd :eek:

Maar MCaFee komt in testen er ook niet altijd goed af.

hiephoi,
allereerst mijn dank voor de snelle reacties.
Waarom ik van norton af wil?Welnu...ik word een beetje moe van dat bemoeizuchtige en konstant aanwezige norton,welke ook nog eens een hoop van mijn pc vraagt.
Dat er een bepaalde tijds limiet/aantal keren gebruiken op zat wist ik niet...

Hmmm.... Is te omzeilen, Maar hoe... Dat mag ik hier niet vertellen. Huisregels

Euh...dat hoeft ook niet hoor,ik doe er voor de zekerheid een floppy met key-generator bij.

Tja McAfee...mits goed ge-installeerd werkt het geruisloos mee op de achtergrond...heb nog geen ervaring met McAfee.Anders stap ik weer over op Etrust welke ook goed scoort.....keuze genoeg.

grtzz jos

Q: What do I do if I get a new computer?
A: If you buy a new computer and want to use your program on it, uninstall the program from your old computer and install it on your new computer. When asked during installation for the product key, type it in.

The product activation is set up to allow you to activate a single copy of the program multiple times so that you can easily transfer the program to a new computer.

Q: Do I need to activate my product again if I reinstall it?
A: Usually not. Under some circumstances, such as if you have formatted your hard drive and reinstalled your operating system, you will have to type in the product key and activate again.' Klik > Symantec

Binnen 14 dagen activeren heeft alleen met de tijd na de installatie te maken, niet hoelang je de cd thuis hebt liggen.

hallo,
ik sluit dit topic...wat ik wilde weten weet ik nu en het norton pakket is nu onderweg naar zijn nieuwe baasje.
bedankt voor tijd en moeite...

grtzz jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan