Norton internet secuirty 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxCommanderxX93

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Hallo allemaal

Is het zo als je bvb een best wel pc heb

en dan nis 07 op zet dat hij je pc veel slomer maakt of valt dat wel mee?

4GBRAM
pentium dual core

Norton staat erom bekend veel van je systeem te vragen en zo goed is het nou ook weer niet.
Wil je een betaald product dan raad ik je NOD32 of Kaspersky aan :thumb:

Norton staat erom bekend veel van je systeem te vragen en zo goed is het nou ook weer niet.
Wil je een betaald product dan raad ik je NOD32 of Kaspersky aan :thumb:

Zo was effe google ne un al reactie nice

Okey want die hadden we hier nog thuis liggen en hij werkt wel goed

Maar als zou je dan bvb Egt een snelle pc / laptop hebben is pc dan wel enorm traag ...

Norton 2007 is dus al zeer verouderd en ik weet ook niet of je de updates nog gratis kan binnen halen. Verder ben ik met Raymond eens. Als je niet wil betalen is AVG 8.0 een goede vervanger

Nee, hij zal prima draaien op jou PC gezien de specs maar persoonlijk draai ik liever zoveel mogelijk software met weinig systeem vereisten.

Aan jou de keuze natuurlijk maar hou er rekening mee dat er genoeg gratis software is die hetzelfde doet en wellicht nog beter en lichter is dan Norton.

Nee, hij zal prima draaien op jou PC gezien de specs maar persoonlijk draai ik liever zoveel mogelijk software met weinig systeem vereisten.

Aan jou de keuze natuurlijk maar hou er rekening mee dat er genoeg gratis software is die hetzelfde doet en wellicht nog beter en lichter is dan Norton.

Ik vind persoonlijk wel nis 07 lekker wekrne en nog steeds updates heb nu nod32 esm 4.0 nl op pc maar ik vind het persoonlijk beetje niet mij smaak

Weet iemand egt een snelle virsucanner ?
die super nsel scant maar ook een goed detectie reed hebt ?

Dus het leifd een internet secuiry package?:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan