norton internet securety 2005 niet op win98?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
hoi ik heb een vraagje kennis van mij is op het werk norton internet securety 2005 aan het instaleren op 3 computers die in netwerk staan met windows 98.

nu is mijn vraag:

hij heeft op de windows 98 systemen het er wel op gekregen maar bij de derde niet.

bij de derde computer start hij de cdrom wel op maar kan niet op instaleren klikken wel op bladeren enz maar niet op instaleren waar kan dat aan liggen?

onder veilige modus doet hij het ook niet want dan herkent hij de cdrom niet

wie weet raad ?

alvast bedankt gr mike

:thumb:

Als hij in de verkenner de mappen ziet dan ziet hij ook een autorun bestand, klik daar op.
Anders staat er ook een setup bestand, klik daarop.
Het kan zijn dat er mappen staan met afkortingen van landen, neem nl en dan setup.

Doe je best.

Die komt omdat die pc de autorun van die cd niet opent.
Niets ergs.

hoi we hebben het geprobeert geen van bijde werkt je komt op het zelfde scherm terecht maar kan instaleren gewoon niet aan klikken.

dus weet niet of je nog een idee hebt

alvast bedankt gr mike:thumb:

Probeer eens met een andere cdrom met eventueel een ander programma.
Als deze ook niet lukt dan kan je cdrom stuk zijn en anders de cd van norton.
Kijk ook eens of je hd niet vol is?
Staat er op die pc soms geen andere virusscanner?

hoi de hd heeft nog 6gb over dus dat is het niet andere cdrom pakt hij wel en de norton cd is niet kapot ze hebben hem op een nog andere win98 systeem gezet en werkt die ook.

er stond geen andere nav op dus.

misschien nog andere tips:D

gr mike

Als ik het goed begrijp dan staan die pc's in een netwerk?
Probeer de cdrom in een andere pc en probeer dan te installeren via die pc, begrijpen wie begrijpen wil natuurlijk.
Cd in pc 1 en installeren op pc 2.

Heeft die pc geen beperking van gebruikers?
Kijk daarvoor in het configuratiescherm naar gebruikers en zie of je wel alle rechten hebt?

succes

hoi dat hebben ze al geprobeert cdrom in 1 pc opstarten via de andere maar ze kunnen niet bij de cdrom komen via de andere comp haha.

hoe kun je precies zien welke rechten je hebt bij win98?

als dat zo is hoe kun je die uitzetten dan?

alvast bedankt gr mike:thumb:

Moet gij inloggen om je pc optestarten?
Normaal staat er een map met gebruikers in het configuratiescherm en daar kan je zien welke gebruiker je bent?
Ik vind het echt een raar probleem zulle!!
Er is duidelijk iets fout maar dit vanop afstand te bekijken is moeilijk. Het is toch win98 wat erop staat?

hoi ik hoef me niet in te loggen en ja er staat windows 98 op

gr mike:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan