Norton internet securety veroorzaakt fout in outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

donjasnl

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Ik heb vorige week norton internet securety 2004 geinstalleerd. In eerste instantie was er niks aan de hand, maar na een dag of vier kon ik niet meer verzenden en ontvangen in outlook express. Op advies van de (wanadoo)help desk heb ik norton (want daar bleek de fout dan vandaan te komen?) weggehaald en opnieuw geinstaleerd. Dat heeft 24 ur goed gewerkt, maar toen kwamen de problemen opnieuw. Na een derde instalatie kan ik nu wel ontvangen maar nog steeds niet verzenden.
Op de norton site weten ze van niks.
weet iemand wat ik hier aan kan doen?
groeten Donja

Bij outlook express krijg je bijna altijd een foutmelding als je niet kunt verzenden/ontvangen. Wil je hier die gehele foutmelding neerzetten? Meestal kunnen we het probleem dan wel achterhalen.

Hoe zeker is de helpdesk van haar zaak?
Bij mij bleek het probleem na aanhouden en bij een andere medewerker toch bij wanadoo te liggen, maar misschien was mijn probleem anders.
Zou het toch nog eens proberen.

jantien

Ik zou wel graag de fout melding willen vertellen, maar inmiddels start outlook express al niet eens meer op.
Volgens de microsoft site komt deze fatale fout door norton anti spam. Die heb ik al niet eens meer aan staan omdat ik daar al direct fouten door kreeg, en ik al op een andere manier spam verwijder.
Maar evengoed krijg ik nu dus helemaal geen outlook meer.
Nu kan ik ook niet meer vertellen wat de fout melding was.
Ik ga nog maar eens opnieuw norton instaleren,misschien kan ik daarna vertellen wat er mis is.
jullie horen nog
Donja

Kan de host smpt.wanadoo.nl niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: 'pop.wanadoo.nl', Server: 'smpt.wanadoo.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D

opnieuw geinstalleerd....
Dit is dus de foutmelding die ik krijg, ik kan wel onvangen, niet verzenden.

help!!!!!

Donja

Heb je de kabel van wanadoo? Ik heb bij een kennis andere gegevens ingevuld.

pop.cablewanadoo.nl en smtp.cablewanadoo.nl . Probeer dat eens?

EDIT, Ik zie dat je smpt hebt gedaan, ipv smtp:) Dus dit moet je veranderen en klaar is kees:D
Dit is je uitgaande mail en daarom kun je niet verzenden.

Laatst bewerkt:
Wel vaag trouwens dat je outlook express zelfs helemaal niet meer kon openen.:confused: Misschien toch iets met Norton.

jee :o dat was het gewoon, stomme wanadoo helpdesk!
Goed opgelet hoor! dank je wel.
Dat ik m niet meer kon openen komt wel echt door Norton, ik heb nu de spam uitgezet, en dat helpt. Maar vaag blijft het wel. En op de norton site is er niks over te vinden. Maar goed, het is weer opgelost. Mijn dank is bijzonder groot :thumb:
groeten Donja

Graag gedaan :thumb: Die rotafkortingen ook he:D Dit had de helpdesk inderdaad ook moeten ontdekken. Ten eerste wacht je uren voordat je aan de beurt bent, en het kost nog een hoop geld voor niets ook:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan