Norton Internet Security 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

killerbee

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2002
Bij het opstarten van mijn pc staat Norton Internet Security uitgeschakeld. Vervolgens start ik NIS handmatig op. Omdat ik graag wil dat NIS automatisch opstart, ga ik naar options toe. Bij "NIS starten" vink ik het hokje "Bij opstarten van systeem(aanbevolen) aan. Dan druk ik op ok. Als ik dan weer bij options kijk, is het vinkje verdwenen. Heeft iemand hier een oplossing voor, want ik wil graag dat NIS automatisch opstart.

Probeer eens: na aanvinken en ok Norton afsluiten en daarna PC opnieuw te starten

Laatst bewerkt:
Kijk ook even bij Uitvoeren-Msconfig en dan opstarten wat daar wordt vermeld bij NIS.

bij msconfig heb ik alles aangevinkt wat er maar stond, maar NIS blijft uitgeschakeld en de optie om automatisch op te starten aan te vinken, op ok te drukken en de computer opnieuw opstarten heeft ook geen succes. NIS blijft uitgeschakeld.

Heb je wat aan deze link?

(soms is de site wel/niet te zien trouwens...) :(

Mogelijk dat Norton-expert Saldos nog langs komt!

Of deze link doet het mogelijk wel.

Laatst bewerkt:
gezina,

Je hebt mij niet meer nodig, want je hebt hem de juiste artikel gegeven. Het artikel dat je hebt gegeven moet wel werken :)

helaas pindakaas, het werkt nog steeds niet. Ik heb gekeken bij msconfig, maar ik kon UrlLstCk niet vinden. Ik heb NIS er afgegooid en opnieuw geinstalleerd. Nu stond ie er wel tussen en aangevinkt, samen met ccApp. Allebij staan ze aangevinkt, maar NIS blijft uitgeschakeld bij het opstarten.

Ik weet niet of je'm al betaald hebt, maar mocht er flink de ziek in hebben, outpost heeft imo ook lekker firewalls en die hebben een eigen forum voor problemen.

Als echt niks meer wil helpen kan je nog contact opnemen met Symantec maar de support is niet echt geweldig. :(

killerbee,

Doe dit even.
Verwijder NIS via configuratiescherm-software.
Gebruik daarna de RNISUPG.EXE. Die kun je vanaf hier downloaden:

RNISUPG

Die verwijderd de restanden van je NIS.

Gebruik daarna de RNAV vanaf hier:

RNAV

Die verwijderd de restanden van NAV.

Leeg daarna de TEMP map in je computer. Er zullen heel wat bestanden daarin staan.

run en scan daarna ook spybot en/of ad-aware om eventueel alle spyware te verwijderen, want dat kan ook problemen geven met Norton.

Die is vanaf hier te downloaden:
spybot:
http://www.safer-networking.org/index.php?lang=en&page=download
ad-aware:
www.lavasoft.de

Installeer Norton daarna in "clean boot".
Hier wordt uitgelegd hoe je dat moet doen:

clean boot

Dat moet wel goed gaan killerbee.

Best Saldos,

Hartstikke bedankt voor je tip. Het was even wat werk, maar nu staat NIS ingeschakeld na het opstarten.

Gr
Killerbee

Mooi dat het is opgelost en dus terecht dat ik Saldos vroeg naar jouw probleem te willen kijken! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan