Norton Internet Security 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

shesweetangel

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2006
Hallo,

Vandaag heb ik mijn computer terug gekregen en wou ik Norton Internet Security 2006 er opzetten. Vantevoren had ik deze ook al op mijn computer staan, maar voor een grondige schoonmaak heb ik de computer even naar een computerzaak gebracht.

Nu krijg ik een foutmelding dat ´beveiliging tegen inbreuken´ uit staat. Ik kan deze instelling niet veranderen door hem aan te zetten of te configureren, aangezien ik dan de volgende foutmelding krijg "Er is een fout opgetreden. Als deze fout weer optreedt, verwijdert u het programma en dan installeert u het weer. . ." (5004,183) en word ik doorverwezen naar http://service1.symantec.com/SUPPOR...7bb782e5d05ff5fc8025707d004863c6?OpenDocument

Nu heb ik dit alles geprobeerd (het is wel voor 2005 en ik heb 2006) en bij sectie 2, IDS verwijderen, blijf ik hangen, aangezien ik dan te lezen krijg dat er een fout is opgetreden bij de sleutel.

Ik heb norton nu al 2 keer verwijderd en weer overnieuw geinstalleerd en ben ten einde raad. Live update etc. doet het wel goed.

Als iemand ideeen heeft hoe ik dit kan aanpakken, hoor ik het graag!

Chantal

PS: ik heb per ongeluk 2005 ipv 2006 in de titel gezet, maar dit moet dus 2006 zijn!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan