Norton Internet Security 2006 helemaal eraf!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertje B.

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Ik wist niet waar ik dit het beste kon plaatsen, dus als het fout is, sorry. Ik heb nu Norton Internet Security op mijn computer maar die verloopt over 2 dagen. En aangezien ik geen zin heb om weer een bak met geld uit te geven aan Norton Internet Security 2007, wil ik Norton Internet Securirty 2006 opnieuw installeren. Echter, als ik dat doe dan kan ik hem nog steeds niet gebruiken, omdat ik hem dan weer moet activeren zeg maar. Er blijft dus "iets" achter wat ervoor zorgt dat ik Norton Internet Security 2006 niet kan gebruiken zonder hem opnieuw te activeren. Ik kan uiteraard heel Windows eraf halen en weer erop zetten met me cd maar daar heb ik absoluut geen zin. Ik heb al een keer handmatig alle mappen van Symantec en SymNRT uit het register gehaald, maar meer durfde ik niet te doen, omdat ik dalijk iets beschadig. Hoe kan ik dit dus het beste oplossen? Zijn Regcleaner en CC Cleaner genoeg? De Norton Removal Tool verwijdert niet alles namelijk.

Laatst bewerkt:
Hiermee kunnen we je niet verder helpen. Je wil immers de licentie verloop omzeilen.

Sorry, wist niet dat zo lag. Njah, jammer dan. Wel onzin dat je € 60,00 betaalt en er maar 1 jaar gebruik van kan maken.

Norton zet buiten de map in program-files nog meer mappen op je pc, zoek naar norton en symantec.

Maar beter avg free virusscanner en zonealarm firewall nemen, is gratis en je pc zal een stuk vlotter worden.

Norton zet buiten de map in program-files nog meer mappen op je pc, zoek naar norton en symantec.

Je zal toch de andere mappen van Norton moeten verwijderen. :confused:
oa in Application Data dacht ik.

Nee, via heel veel omwegen gaat het lukken, maar met mappen verwijderen en de tool lukt het niet.

even formateren en je kan alles weer opnieuw gebruiken

Ja, maar dat is meer moeite dan een gratis programma nemen ( wat zelfs beter is ) bijvoorbeeld AVG of Avast.
Waarom moeite doen als het ook makkelijk kan, maar op die manier lukt het vaak wel ja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan