Norton internet Security 2007 beschermingsupdates

• Onderwerp starter Onderwerp starter wdv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wdv

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Hi,
Beschermingsupdates staan aangeduid met groot rood kruis X = in gevaar.
Om te repareren hoef ik Live-update uit te voeren. Gaat dan wel de nieuwe antivirusdefinites downloaden, maar het grote icoon (witte kruis met rode achtergrond) blijft.
Wat hoef ik te doen om het rode logo met kruis 'IN GEVAAR' om te zetten in het blauwe logo 'VEILIG' ? Is er iets mis met een of andere configuratie van mijn pc ?
Dank

Dat kruis zou weg moeten gaan, als het downloaden van de virusdefinities klaar is.

Ik heb NIS2007 zelf niet, maar kan je misschien ergens '' vernieuwen of refresh '' vinden of iets van '' nogmaals controleren '' oid, dan kan Norton misschien nog een keer kijken '' of alles in orde is ''.

Dat kruis zou weg moeten gaan, als het downloaden van de virusdefinities klaar is.

Ik heb NIS2007 zelf niet, maar kan je misschien ergens '' vernieuwen of refresh '' vinden of iets van '' nogmaals controleren '' oid, dan kan Norton misschien nog een keer kijken '' of alles in orde is ''.

Heb ik al gedaan. Het product is geactiveerd. Alles werkt, behalve dat rode kruis blijft.
Zou het iets met beveilignscertificaten kunnen te maken hebben of andere onbekende instelling binnen XP ?

Ik denk niet dat het een instelling in XP is, want het kruis hoort bij Norton.

Krijg je elke keer als Norton opstart ( als de pc dus opstart ) dat kruis te zien?

En download hier ( directe download )in ieder geval even de laatste virusdefinities, dan heb je die in ieder geval.

En veel van dit soort '' vreemde '' problemen kan je oplossen door het programma te deinstalleren en daarna weer te installeren.
Als je dat doet, deinstalleer hem dan op deze manier met de officiele Norton Removal Tool.

Het rode kruis in norton is en blijft er steeds.
Ik zal proberen het programma te deinstalleren en daarna opnieuw een installatie uitvoeren.
Ik laat je zeker nog iets weten
Dank

het kruis staat er ook als je bvb automatische windowsupdates niet hebt aanstaan, of als je nog geen volledige systeemscan hebt uitgevoerd.

Via de mail:

Hi Michael,

Dank voor al je tips en je hulp.

Het is intussen - na lang zoeken - gelukt met een herstellingstool van Symantec Norton.

Vele groetjes

Willy (België)

Mooi dat het is gelukt Willy!:thumb:

Zelfde probleem

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem,
dus ook rood kruis (gevaar) voor beschermingupdates.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.

Hi,
Beschermingsupdates staan aangeduid met groot rood kruis X = in gevaar.
Om te repareren hoef ik Live-update uit te voeren. Gaat dan wel de nieuwe antivirusdefinites downloaden, maar het grote icoon (witte kruis met rode achtergrond) blijft.
Wat hoef ik te doen om het rode logo met kruis 'IN GEVAAR' om te zetten in het blauwe logo 'VEILIG' ? Is er iets mis met een of andere configuratie van mijn pc ?
Dank

Ik had net ook hetzelfde probleem...
Probeer het ook eens zo (bij mij is het wel gelukt in ieder geval).
Ga naar :Deze computer> C schijf > Program Files > Norton map (of als je het ergens anders hebt opgeslagen ga je daar heen ). Vervolgens zie je Liveupdate map.. openen en LUSETUP uitvoeren... Daarna als alles is voltooid (update dus ) moet je je pc even opnieuw starten...

Veel succ6:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan