Norton Internet Security 2007 &Google toolbar

Status
Niet open voor verdere reacties.

fdielissen

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2001
Geacht forum,

Ik heb gisteren Norton Internet Sec 2007, geinstalleerd op mijn vrijwel nieuwe laptop met windows xp media.
Helaas krijg ik nu bij het internetten, mijn google toolbar niet meer te zien, maar wel een werkbalk van Norton tegen phishing.
De Norton toolbar wil ik verborgen hebben en google weer tevoorschijn.
Het rare is dat in explorer bij beeld, de google toolbaar staat aangevinkt en de norton toolbar niet. Ra Ra hoe kan dit nu? Bij symantic zeggen ze dat ik alleen het vinkje moet weghalen, maar dat werkt helaas niet. Herinstallatie van de google toolbar biedt ook geen soulaas.
Wie kan mij helpen?

Ruil de vinkjes eens om, dus Google afvinken en Norton aanvinken.

Ruil de vinkjes eens om, dus Google afvinken en Norton aanvinken.

Omgekeerde wereld:p :)

Werkt Norton verder wel naar behoren?
En kan je niet binnen Norton ( dus niet binnen de browser ) de anti-phishingtoolbar uitzetten?

Norton
De Google toolbar staat onder Status en instellingen/ indringingsdetectie/ geavanceerd.

Geachte forumleden,

Nog bedankt voor jullie reacties.

Ik bewaar ze voorlopig maar want na een update van explorer 6 naar 7 heb ik alleen maar ellende. Internet werkte niet meer enz.

Werk nu voorlopig alleen met firefox (bevalt goed trouwens).
Ik kan internetten, maar is dan alles ook mee gezegd.

Ik ga binnenkort alles eraf gooien en de laptop schoon installeren en zal dan zeker ook jullie suggesties nog even tegen het licht houden.

Bedankt

Succer
Je moet ook niet aan nieuwe nog lang niet uitgebalanceerde versies beginnen als het systeem niet eerst behoorkijk werkt.
Norton 2007 werkt (bij mij) niet goed samen met Outlook 2003.
Ik heb de cliëntintegratie voor Outlook uitgezet toen deed hij het weer.
vind je onder training op basis van uitgaande mail.Spamopties.

Laatst bewerkt:
Jammer dat internet niet goed werkte onder IE7.
Maar misschien was daar wel een simpele oplossing voor geweest, IE7 is wel veiliger dan IE6.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan