Norton internet Security 2007 Installatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jer112

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
Vraagje..
Ik heb een laptop met windows vista, toen ik hem kocht stond er standaard Norton internet Security 2007 op, deze kon je 90 dagen gebruiken.. bij de aankoop heb ik meteen Norton internet Security 2007 erbij gekocht. Deze wou ik van de week installeren.. heb me keysleutel ingevoerd. en hij begint te installeren.. tot hij halverwege stop en de melding " installatie mislukt, foutgegeven worden verzameld" en verder gebeurd er niks meer..!!
Heeft iemand een idee wat ik fout doen??

alvast bedankt,

J

Staat de oude (90 dagen) installatie er nog op?
Want het is het beste dat als die er nog op staat, deze er eerst helemaal af te halen.. om vervolgens dan de officiële te installeren.

Zie hier voor meer uitleg daar over.

bedankt voor je reactie...
ik heb de Norton verwijderingstool gebruikt om de bestaande Norton van mijn computer te verwijderen. Toen kreeg ik nog steeds die foutmelding...
RegCleaner heb ik nog niet gebruikt, deze zal ik vanavond even uitproberen..

Zelfde Probleem

Ik heb zelf het zelfde probleem, heb ook een laptop(acer) met Windows Vista(home).
Hij installeert in het begin gewoon goed, en dan komt er " De installie is niet gelukt, foutgegevens worden gezocht bla bla bla".

Dan raadt hij aan om die verwijdertool te gebruiken, dat heb ik gedaan, die ander moet ik nog proberen.

Als dit niet lukt, wat dan?:( Kost wel even 80 euro:S

hey thom...

je moet ff op de site van symantec.. en dan kan je hulp vragen via de chat.. dan leg je het probleem uit.. dan sturen ze je een email met stap voor stap wat je moet doen + plus een link waar je het programma kan downloaden.. en dan hoef je alleen de product key in te vullen... je hebt je cd niet eens meer nodig..
Bij mij loopt hij weer helemaal top...

Jeroen.

ik snap niet dat er nog mensen zijn die zo een drol van een progg kopen als symantec/norton nis.
het vertraagt het systeem het vreet geheugen .
en laat steken vallen .
en de helpdesk is zo duur dat je niet durft te bellen als je een probleem met dat programma heeft .
er zijn beduidend betere programma's .
kaspersky 6 kis of bitdefender 10 en nod komt ook met een heel mooi nieuw programma .
ESET Smart Security

hey thom...

je moet ff op de site van symantec.. en dan kan je hulp vragen via de chat.. dan leg je het probleem uit.. dan sturen ze je een email met stap voor stap wat je moet doen + plus een link waar je het programma kan downloaden.. en dan hoef je alleen de product key in te vullen... je hebt je cd niet eens meer nodig..
Bij mij loopt hij weer helemaal top...

Jeroen.

Heb jij toevallig een link van die chat support? Want ik kan het niet vinden namelijk:o

Hoh, toch wel gevonden. Hopen dat het helpt:)

En die 80 euro is niet helemaal weg hoor, je hebt ervoor betaald en je zult het krijgen ook!:thumb:
Ik heb ook contact gehad met Symantec maar dan over Ghost, en dat handelden ze goed af.:)

Dat lucht al wat op. Regedit heeft niks geholpen, dus ben opnieuw gaan navragen, er is nu een andere op de zaak die nu een zot aan het bestuderen is samen met de persoon die de vorige keer mijn zaak behandelde. Ben benieuwd
Als ze mij nou ook gewoon zo'n link sturen, ben ik ook weer blij:rolleyes:

Tot en met Norton 2005 was ik een zeer tevreden gebruiker van het programma. Versie 2006 en 2007 (pas nog geprobeerd met een 15 dagen versie) zijn (K)walitatief (U)termate (T)eleurstellend. Voor mij nooit geen Norton meer.:evil:
Zo, dat is van m'n hart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan