Norton Internet Security download problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

magteres

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2003
Ik heb mijn buurvrouw (die Norton Internet Security heeft aangeschaft) geholpen met het installeren ervan. Zij heeft een analoge 56K modem waardoor het downloaden van grote bestanden erg traag gaat. Ik heb daarom vanaf mijn PC (met ADSL) de virusdefinitiebestanden e.d. gedownload.

Ik kan echter niet de updates van het programma internetsecurity vinden. Uiteindelijk heb ik deze toch maar met liveupdate express gedownload, maar toe ik het downloaden afbrak nadat de internet security updaes waren binnengehaalt (virusdefnities waren 6Mb groot) kon ik deze laatste niet installeren. Wat kan ik hieraan doen?

Geplaatst door humpe
Is de prijs onderhanden niet goedkoper als de 56.4 modem naar ADSL gaat, de telefoon tikken die je dan moet betalen, en adsl is veel sneller, het is misschien een optie en net zo duur.
Over een aantal weken heeft ze ADSL hoor, dus dat komt wel goed. Echter, daar gaat het me nu even niet om. Ik vind het raar dat updates voor een softwarepakket niet offline te vinden zijn. Maar misschien zoek ik niet goed op symatec.nl/com.

De updates voor het programma zelf kun je inderdaad niet los downloaden.(helaas)

Soms is het makkelijker, de pc mee te nemen en op je eigen internet aan te sluiten via een netwerk.
Mits je natuurlijk de mogelijkheid van een netwerk hebt.

Welke updates kon je precies niet installeren?
Kreeg je een melding, dat je eerst de "Symantec common Client" moest updaten, voordat de rest geupdate kan worden?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door crash
De updates voor het programma zelf kun je inderdaad niet los downloaden.(helaas)

Soms is het makkelijker, de pc mee te nemen en op je eigen internet aan te sluiten via een netwerk.
Mits je natuurlijk de mogelijkheid van een netwerk hebt.

Dat was idd nog een idee geweest, alleen kunnen gelukkig de virusdefinities wel los gedownload worden, voor de rest is het even wachten tot over enkele weken ADSL werkt.

Welke updates kon je precies niet installeren?
Kreeg je een melding, dat je eerst de "Symantec common Client" moest updaten, voordat de rest geupdate kan worden?

Nee, maar het eerste bestand (symantec redirector) was al erg groot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan