MJJBROEKHUI
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jun 2001
ik heb een adsl router (192.168.0.1), een pc (192.168.0.3) en een laptop (192.168.0.2). Tot gisteren werkte het netwerk tussen deze drie perfect nl. internet deed het op pc en laptop, tussen laptop en pc kon ik alle bestanden heen en weer delen. Het delen van printer werkte ook.
nu heb ik vandaag norton internet security 2005 geinstalleerd en werkt het niet meer zo goed. Internet werkt nog wel op pc en laptop, maar ik heb problemen met bestanden delen. Vanaf mijn pc kan ik wel bestanden openen van de laptop, maar andersom niet. Het probleem zit denk ik dan bij mijn pc.
In norton internet security 2005 heb ik zowel voor de pc en laptop in de persoonlijke firewall toegang gegeven voor de andere partij.
Wat doe ik verkeerd? Ik wil graag weer dat alles werkt zoals voorheen.
nu heb ik vandaag norton internet security 2005 geinstalleerd en werkt het niet meer zo goed. Internet werkt nog wel op pc en laptop, maar ik heb problemen met bestanden delen. Vanaf mijn pc kan ik wel bestanden openen van de laptop, maar andersom niet. Het probleem zit denk ik dan bij mijn pc.
In norton internet security 2005 heb ik zowel voor de pc en laptop in de persoonlijke firewall toegang gegeven voor de andere partij.
Wat doe ik verkeerd? Ik wil graag weer dat alles werkt zoals voorheen.