Norton internet security en Windows Vista

• Onderwerp starter Onderwerp starter joop1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joop1

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2005
Hallo,
Regelmatig verschijnt de onderstaande boodschap op mijn PC. Het is een nieuwe PC met Vista.
Op 10/4 heb ik Norton internet security gedownload.
De Norton toolbar bovenaan is steeds rood en vermeldt risico omdat de autoprotect niet ingeschakeld zou zijn.
Ik probeer die in te schakelen via de Norton instellingen. Dat blijkt te lukken, na een aantal updates wordt de autoprotect "Aan" vermeld.
De Norton toolbalk bovenaan blijft eventueel rood en blijft hetzelfde risico vermelden en de onderstaande boodschap blijft heel regelmatig op het scherm verschijnen.
Bovendien lijkt die autoprotect soms ook weer automatisch uit te gaan.
Weet iemand raad? De actie die vermeld wordt is niet van toepassing lijkt het (de online aankoop was immers niet voor 20/1, maar op 10/4).
hartelijk dank

Error: "Auto-Protect experienced an unexpected error, 0x000003E9" (3035,7)
Update your Norton Product
Many problems have been fixed in the latest 2007 Vista compatible product update. If you have Norton AntiVirus 2007 or Norton Internet Security 2007 that was purchased online before January 20 2007 or was purchased from a store before Feb 1 and you have a valid subscription, then you are eligible for the 2007 Vista compatible product update.

ls je norton heb gedownload is het vrij normaal aangezien norton niet wil dat jij iligaal,
hun softwaren gaat draaien. je kan een legal paket kopen dan werkt alles wel normaal,
ook de update functie.

het is een legaal betaald pakket hoor, gedownload via symantec en betaald met creditcard !!!!!!!

ls je norton heb gedownload is het vrij normaal aangezien norton niet wil dat jij iligaal,
hun softwaren gaat draaien. je kan een legal paket kopen dan werkt alles wel normaal,
ook de update functie.

Is dat niet een ietwat voorbarige conclusie ?
Een probleem kan meerdere oozaken hebben. :)

Hoi !

Wel de laatste Vista-update's gedownload en geinstalleerd ?

Je hebt een Norton-update nodig die waarschijnlijk niet/niet goed geinstalleerd wordt. Contact opnemen met Symantec, want Norton zit vol van dit soort grappen, is mijn ervaring.

Succes,

Harry.

dank

Het probleem is opgelost.
Het was eigenlijk een volledige herinstallatie van Norton die nodig was. Snap ook niet waarom, want het was vorige keer (op 10 april) ook volledig goed (en legaal !!!!) gedaan.
Ik heb Symantec gemaild die een mail terugstuurden hoe alles moest gebeuren. (de uitleg was wel op XP gericht, maar ik ben eruit geraakt).
Hartelijk dank voor jullie advies.

Er wil tijdens een installatie nog wel een keer wat fout gaan, daarin ben je niet de enige ;)
Maar het is opgelost, en daar gaat het om.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan