Norton Internet Security heeft de toegang tot deze site geblokkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne82

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Hi vraagje over Northon Internet Security 2004:

Als ik naar pagina's ga zoals www.cu2.nl dan wordt hij geblokkeerd ... hoe kan ik dat tegengaan???

Ga naar Opties van NIS op het tabblad webinhoud kun je de pagina aangeven als toegestaan.

Kun je het even wat duidelijker uitleggen, word hier niet echt veel wijzer van

Stap voor stap: website vrijgeven in NIS (Norton Internet Security)

Om in jou geval cu2.nl vrij te geven moet je een aantal stappen uitvoeren. Zie onderstaand stappenplan.
Als je ze wilt zien met plaatjes, klik dan op deze link: Handleiding vrijgeven website (NIS). Voor het bekijken hiervan heb je wel Adobe Acrobat Reader nodig, deze kun je hier downloaden

1. Meld je aan als beheerder/administrator of als je dezelfde rechten hebt via je eigen gebruikersnaam,
2. Kies Start -> Alle programmas -> Norton Internet Security -> Norton Internet Security.
3. Je ziet nu het Norton Internet Security scherm, kies hier voor opties en kies voor Norton Internet Security.
4. Het optiescherm verschijnt, kies voor geavanceerde opties, klik op site toevoegen
5. Geef hier in www.cu2.nl en klik op OK.
6. Kies eerst www.cu2.nl uit de lijst links en klik daarna op de tab privacy
7. Selecteer 'deze regel gebruiken voor www.cu2.nl
Kies voor Cookies Toestaan, Verwijzing Toestaan en Browser Toestaan. Desgewenst kun je ook kiezen voor de optie E-mail(van). In dit voorbeeld wordt dit niet toegelaten.Klik vervolgens op OK, op dit window, en op de onderliggende windows.
8. Nu is het mogelijk probleemloos in te loggen op de website van CU2.

:thumb: Ik hoor het wel of het gelukt is!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan