norton internetsecurety blokkeert programma's van www.uitzendinggemist

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kirsten2001

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Hoi iedereen,

Graag hulp!,

Mijn vader heeft norton internetsecurety 2005 op zijn pc gezet,. gevolg.... hij kan geen uitzendingen meer bekijken van www.uitzendinggemist.
Als hij op een item klikt, opent zich wel het scherm, maar er gebeurt verder niets!,.

antispam uitzetten werkte niet en ook de site toevoegen verandert niets aan de situatie,.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing weet

Groetjes
Kirsten

ojee dit zegt mij niets,. waar kan ik dat vinden?
Mijn vader heeft dit probleem gekregen toen hij norton internet...... erop gezet heeft

Groetjes

Heb je norton security al een keer uitgezet en gekeken of de site wel in de lucht is.

Goh stom dat we dat nog niet geprobeerd hadden, we gingen er gewoon vanuit omdat het ervoor nog goed werkte,.
M'n pa net gebeld en die heeft het geprobeerd. Hij kan dus inderdaad wel kijken als norton uit staat,.
het ligt dus echt aan de norton security helaas

bedankt voor het meedenken,.

Geplaatst door Kirsten2001
Goh stom dat we dat nog niet geprobeerd hadden, we gingen er gewoon vanuit omdat het ervoor nog goed werkte,.
M'n pa net gebeld en die heeft het geprobeerd. Hij kan dus inderdaad wel kijken als norton uit staat,.
het ligt dus echt aan de norton security helaas

bedankt voor het meedenken,.

Probeer nog eens, want een 10-tal min. geleden, lukte het mij ook niet. nu wel

Heb je toevallig ook chello? Kom er nu wel op. Heb vanavond helemaal weer uit de lucht gelegen. Toen hij weer in de lucht zat kon ik bepaalde sites ook niet bereiken.

jeh m'n vader heeft de oplossing gevonden.

Hij had ouderlijk toezicht niet geladen,. dit heeft ie nu wel gedaan en probleem verholpen!,. wat het precies doet weet ik niet, maar hij kan wel weer kijken naar uitzending gemist en daar is hij erg blij mee

Bedankt voor al het meedenken

Groetjes
Kirsten

Geplaatst door Kirsten2001
jeh m'n vader heeft de oplossing gevonden.

Hij had ouderlijk toezicht niet geladen,. dit heeft ie nu wel gedaan en probleem verholpen!,. wat het precies doet weet ik niet, maar hij kan wel weer kijken naar uitzending gemist en daar is hij erg blij mee

Bedankt voor al het meedenken

Groetjes
Kirsten

Hier kan ik even niet meer volgen, maar dat zal wel aan mij liggen.

Nou op norton security wordt er gevraagd bij het laden of je parental control erop wilt zetten. Mijn vader had 'nee'gezegd. Nu heeft ie alsnog 'ja' gezegd en misterieus is het probleem ineens verholpen,. ik weet ook niet hoe of wat, waarom dat nu wel kan,.

je kan onder norton security, norton antispam ook de reclame onder drukken, ik zelf heb deze ook uit staan.

Ik denk dat ouderlijk toezicht niets te maken heeft met het feit dat je vader die site niet kon bereiken. En denk ook net als Humpy dat de site even uit de lucht was.

Erik

Nou hij heeft het al een aantal dagen, dus dat kan het niet zijn. Ook heb ik ondertussen zelf gekeken en ik kon gewoon wel een uitzending van uitzendinggemist bekijken. Ik begrijp ook dat het raar is, maar het is wel het enige wat hij nu gedaan heeft/veranderd heeft

Groetjes
Kirsten

ps m'n vader heeft overigens ook geen chello maar planet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan