Norton internetsecurity 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjajona

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2002
Dit probleem zal niet nieuw zijn:
Ik heb een upgrade uitgevoerd van ME naar XP ZONDER vooraf NIS2004 te de-installeren. Deze deed het nu dus niet meer. Instructies gevolgd dwz eerst eraf gooien en dan opnieuw installeren. Erafgooien lukte al niet. Ik kreeg diverse foutmelding. Heb op "negeren" geklikt en uiteindelijk leek Norton dus wel verdwenen te zijn van mijn PC. Opnieuw installeren lukte echter niet. Krijg de melding This MSI must be launched during setup" of zoiets. Bij nog een keer proberen krijg ik de melding" Er zijn onlangs onderdelen verwijderd of geinstalleerd waarvoor de computer eerst opnieuw opgestart moet worden..blablabla. Opnieuw gestart, zelfde verhaal. Vervolgens met de tooltjes rnav2003.exe en vervolgens nis2004xp_reg_removal.reg De oude bestanden uit het register gehaald van zowel 2003 als 2004. (Vanaf het bureaublad uitgevoerd)Opnieuw geprobeerd te installeren. Ik kwam al wel verder, de installatie begint, maar halverwege krijg ik een foutmelding dat ie NIS2004 niet kan installeren en de installatie mislukt alsnog. Wat kan ik nu dan nog doen???

Download en installeer jv 16 eens.

Hier kan je alles wat met norton te maken heeft van je pc verwijderen.

Nou dat heb ik dus ook gedaan nu. Heb wel de trialversie gebruikt. Maar ALLES wat maar met norton en Symantec te maken heeft eraf gegooid. Tijdens installatie krijg ik steevast elke keer dezelfde foutmelding. Ik kan het gewoon niet meer installeren.
Het heeft iets te maken met de melding die ik steeds tegenkom: this MSI must be launched during setup" Deze melding krijg ik nl. ook als ik na de mislukte installatie NSI weer uit configuratiescherm/software gooi, want daar staat ie dan wel in. Daarna krijg ik de melding" onherstelbare fout tijdens de installatie" Ik weet het ook niet meer.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan