Norton internetsecurity

Status
Niet open voor verdere reacties.

cosmopolitan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
4
Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Gisteren was ik aan het internetten en kreeg ik de vraag: een extern programma probeert contact te maken met mijn internetadres. Ik heb op nee geklikt en ineens doet mijn internet het niet meer. Wel doet mijn msn en limewire het wel. Als ik mijn norton uitschakel doet mijn internet het weer wel. (ook msn en limewire)

Ik denk dat het aan mijn Norton Internetsecurity ligt. Help wat moet ik doen?!
 
Het ligt inderdaad aan je norton. Waarschijnlijk heeft ie internet explorer of fifrefox geblocked. Wat je meot doen is open norton (dubbel klikken op icoontje in de taakbalk). Manage firewal en en program rules. Vervolgens moet je internet explorer of firefox weer op toestaan drukken. Staat de browser die je gebruikt er niet tussen? KLik dan op add program en zoek de exe file van je browser en dan op toestaan. Ik hoop dat dit voor je werkt (waarschijnlijk doet dat het ook)

mvg Swallav
 
bedankt!!!!

HoiHoi,

Hartstikke bedankt voor je tip! Kan weer normaal internetten!!!

Groetjes,
Sabrina
 
Zet je vraag dan ook even op opgelost, hieronder; zo help je ook andere gebruikers.
 
Helemaal naar beneden scrollen En dan ze je het rechts staan. Mogelijk voor vraag is niet opgelsot en is wel opgeslot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan