Norton is niet meer zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

pooleander

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Ik heb sinds enkele maanden Norton Internet Security 2007 geinstaleerd op mijn PC.
Waarschijnlijk heb ik enkele weken erna iets stoms gedaan met instellingen rondom een netwerk,terwijl ik helemaal geen netwerk heb.In ieder geval is Norton nu niet meer zichtbaar en kan ik het programma ook niet opstarten maar werkt het geloof ik op de achtergrond nog wel. Ligt dit aan een foutieve instellling van een netwerk of kan ik iets anders doen om het probleem te verhelpen.Ik gebruik Windows XP, heb Norton opnieuw volledig verwijderd en weer geinstalleerd maar helaas..Wie kan me helpen???(ben een computernitwit)

Norton

Beste Ton, dank je wel. Via Symantec heb ik inderdaad alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar nog steeds is het nadien niet te openen. Ik had begrepen dat dit wellicht komt door het werken in een netwerk( wat ik niet heb)maar wellicht heb aangemaakt.

Heb je dan onder Netwerkverbindingen vreemde zaken staan.

Norton

Dat is nu mijn vraag, waar moet ik op letten. Ik heb geen idee waar ik dan naar moet kijken,kon niets vinden in een Windows XP- boek.Zoals ik al zei, ik ben een leek.

Als je op start klik en daarna op Configuratiescherm en dan Netwerkverbindingen.
Welke verbindingen staan daar.

Ik denk niet zozeer dat Norton hier de schuldige is, ook een illegale versie eventueel zou zichbaar moeten zijn na een complete deinstallatie.
Hoe staan verder je instellingen voor het netwerk --> rechtklikken op de verbinding bij Netwerkverbindingen in Configuratiescherm en dan kiezen voor Eigenschappen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan