Hallo,
heb sinds jaren altijd Norton Firewall and Antivirus gebruikt, en ben eigenlijk heel tevreden. Nu heb ik gisteren Norton Internet Security 2005 geinstalleerd en krijg nu bij het binnenhalen van mijn mails (Outlook Express, POP-server) de melding "Norton kon deze inkomende mail niet scannen" - en dat bij iedere mail!
Ik heb Windows XP, Outlook Express en een tele2 e-mail adres met POP-server... Bij mijn oudere versie scande Norton prima, maar hoe krijg ik NAV2005 zover dat de inkomende mails weer gescand worden?! Want daarvoor heb ik dat ding natuurlijk
Ik vind op de Symantec-site niks waar ik wat aan heb, en bij de instellingen van NAV kan ik - voor zover ik zien kan - alleen instellen of inkomende en uitgaande mails gescand moeten worden. Die zijn beide geactiveerd, maar desondanks bij iedere mail een foutmelding.
Iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
Elfje
heb sinds jaren altijd Norton Firewall and Antivirus gebruikt, en ben eigenlijk heel tevreden. Nu heb ik gisteren Norton Internet Security 2005 geinstalleerd en krijg nu bij het binnenhalen van mijn mails (Outlook Express, POP-server) de melding "Norton kon deze inkomende mail niet scannen" - en dat bij iedere mail!
Ik heb Windows XP, Outlook Express en een tele2 e-mail adres met POP-server... Bij mijn oudere versie scande Norton prima, maar hoe krijg ik NAV2005 zover dat de inkomende mails weer gescand worden?! Want daarvoor heb ik dat ding natuurlijk

Ik vind op de Symantec-site niks waar ik wat aan heb, en bij de instellingen van NAV kan ik - voor zover ik zien kan - alleen instellen of inkomende en uitgaande mails gescand moeten worden. Die zijn beide geactiveerd, maar desondanks bij iedere mail een foutmelding.
Iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
Elfje