Norton live update

Status
Niet open voor verdere reacties.

hajacaeswe

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Berichten
393
Bij Norton live update krijg ik telkens een melding dat ik eerst de redirector moet installeren. (Zie bijlage).
Wie kan mij zeggen hoe ik dat moet doen?
Bij voorbaat mijn dank, Hannie.
 

Bijlagen

  • screenshot1.jpg
    screenshot1.jpg
    36,7 KB · Weergaven: 35
Geplaatst door plotter
Volg deze link. Symantec checked dan automatisch of alles juist is geïnstalleerd.
http://symantec.com/techsupp/activedata/asa_index.jsp

Run automated support, dan click je continue.
Mocht het niet lukken, laat maar even weten.
[/QUOTE

Ik heb alles gedaan wat Tanja en jij zei, maar blijf de melding houden. Laat nog maar eens een screentje zien. Waar kan ik deze redirector installeren?
 

Bijlagen

  • screenshot2.jpg
    screenshot2.jpg
    58,2 KB · Weergaven: 32
Bennie, ik ben bij de site geweest. Ik Heb Norton met een tooltje verwijderd. Overnieuwd geinstalleerd. Updates opgehaald. Herzelfde resultaat. Toch nog bedankt voor de site. Zit in favorieten
Groetjes Hannie.
 
Misschien een hele simpele gedachte, maar staat deze redirector niet gewoon tussen de updates? Zo ja vink dan de rest uit en installeer dan de redirector, start opnieuw op en voer live update opnieuw uit.

Groetjes,
 
Er staat dat redirector al is geinsyalleerd. (zie printscreentje) Toch worden mijn updates niet geinstalleerd. zie eerdere printscreen. Ra,ra politiepet.
Alles geprobeerd. Blijf de melding houden dat eerst deze redirector geinstalleerd moet worden, alvorens de updates geinstalleerd kunnen worden.
 

Bijlagen

  • screenshot2.jpg
    screenshot2.jpg
    41,1 KB · Weergaven: 22
Geplaatst door hajacaeswe
Er staat dat redirector al is geinsyalleerd. (zie printscreentje) Toch worden mijn updates niet geinstalleerd. zie eerdere printscreen. Ra,ra politiepet.
Alles geprobeerd. Blijf de melding houden dat eerst deze redirector geinstalleerd moet worden, alvorens de updates geinstalleerd kunnen worden.

Redirector is gewoon geinstalleerd (zie printscreentje)
 
Geplaatst door hajacaeswe
Er staat dat redirector al is geinsyalleerd. (zie printscreentje) Toch worden mijn updates niet geinstalleerd. zie eerdere printscreen. Ra,ra politiepet.
Alles geprobeerd. Blijf de melding houden dat eerst deze redirector geinstalleerd moet worden, alvorens de updates geinstalleerd kunnen worden.

Redirector is gewoon geinstalleerd (zie printscreentje)
Toch krijg ik nog steeds de melding dat redirector eerst geinstalleerd moet worden alvorens ik de andere updates kan installeren. ( zie een eerder printsreentje}
Ra,ra, politiepet?
 

Bijlagen

  • screenshot2.jpg
    screenshot2.jpg
    41,1 KB · Weergaven: 22
printscreentje van de foutmelding van Norton. Alles gedaan wat op deze blz. staat. Maar nog steeds geen updates.
 

Bijlagen

  • screenshot4.jpg
    screenshot4.jpg
    53,3 KB · Weergaven: 29
Hmm, ik denk dat het tijd wordt dat Saldos even naar dit topic kijkt.
 
Geplaatst door saldos
hajacaeswe,
Je kunt de redirector niet installeren omdat de common client niet goed is geinstalleerd.

Volg daarom dit artikel. Dat zal je probleem waarschijnlijk ook oplossen om de redirector te installeren:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256d5800491af4?OpenDocument&src=bar_sch_nam

Mocht dat niet werken, volg dan dit artikel:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256bfb007aa80e?OpenDocument&src=bar_sch_nam
Saldus bedankt voor de moeite. Ik heb alles gedaan wat je zei. Veel werk geweest, en het werkte nadat ik norton sytem work had geinstalleerd. Ik was al blij. NIS erop gezet en nu zit ik weer met hetzelfde probleem. Het ligt dus aan NIS. Zelfde melding zie printje. Ik had deze waarschijnlijk ook eerst moeten installeren alvorens verder te gaan. Ben al heel de week bezig met Norton. Het is dat ik de virusscanner goed vind anders had ik de moet allang opgegeven.
 

Bijlagen

  • screenshot9.jpg
    screenshot9.jpg
    55,9 KB · Weergaven: 21
jammer dat het eerst werkte en dat NIS roet in het eten gooit.
Verwijderd alles en installeer NIS dan eerst en daarna NSW. Dat zal je probleem waarschijnlijk oplossen.
Maar gebruik wel even na het verwijderen van NIS en NSW even de RNIS en de RNAV. En gebruik de RNAV voor alle versies (2000,2001,2002 en 2003)
Die zijn van hier te krijgen:
RNIS:
http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256abe00615e20?OpenDocument&src=bar_sch_nam

RNAV:
http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256ace0076cc02?OpenDocument&src=bar_sch_nam

En installeer NIS en NAV daarna opnieuw.

Trouwens, welke versie NIS en welke versie NSW heb je?
 
Saldos je bent de bovenste beste.
Ik ben je zeer dankbaar dat je de moeite neemt om mij te helpen. Alleen mijn huiswerk begint weer. Ik zal de progjes van jou donwloaden en alles weer verwijderen en opnieuwt installeren. Norton is wel een eigenwijs programma. Maar het zal toch wel moeten functioneren.
Je kan toch niet zonder de updates!!!!
Ik ga meteen aan het werk. Ik laat over een paar uurtjes wel weten of het gelukt is.
Groetjes Hannie, die wil wel maar het kan nie.
 
Geplaatst door hajacaeswe
Saldos je bent de bovenste beste.
Ik ben je zeer dankbaar dat je de moeite neemt om mij te helpen. Alleen mijn huiswerk begint weer. Ik zal de progjes van jou donwloaden en alles weer verwijderen en opnieuwt installeren. Norton is wel een eigenwijs programma. Maar het zal toch wel moeten functioneren.
Je kan toch niet zonder de updates!!!!
Ik ga meteen aan het werk. Ik laat over een paar uurtjes wel weten of het gelukt is.
Groetjes Hannie, die wil wel maar het kan nie.
Nog even de versie's.
NSW Tabblad algemen versie 6.01 build 57
Tabblad NAV versie 9.05.15
Tabblad Utilities versie 7.00.22

NIS aparte schijf versie 6.0.0.141

Ik draai op Windows XP service pack 1.
Groetjes Hannie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan