Norton/McAfee verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jerry Deladik

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2004
Hallo,

Ik ben door een kennis gevraagd eens naar haar PC (met XPpro) te kijken, omdat zij allerlei conflicten heeft. Inmiddels zijn wij erachter dat dit door verschillende versies van anti-virus software komt. Alles uitgeschakeld en conflicten zijn weg.

Slechts 1 probleem: geen bescherming meer...

Dus ik aan de slag om Norton en McAfee en McAfee Pro te verwijderen, maar dat is niet simpel ! Geen uninstall of iets wat daar op lijkt.

In verschillende forums verteld men dat je het beste eerst weer kan installeren en dan uninstall draaien. Helaas zijn deze programma's door andere "experts" geinstalleerd en dus heb ik de originele software niet. Wat nu ?

Waar zetten deze programma's alles weg ? Registersleutels ? Ik kan natuurlijk de directories verwijderen, maar ik ben bang dat dat niets oplost.

Wie kan mij helpen ? Anders is mijn enige optie om de hele PC opnieuw te installeren en daar heb ik HELEMAAL geen zin in.

Spoort JV16 de reg sleutels zelf op of moet ik die aangeven? Zelf opsporen gaat mij denk ik niet lukken.
Werkt de free trial versie of is dit alleen een demo? Om nou $20,- uit te geven voor een progje wat ik 1 keer gebruik....

Het is een free trail versie (30 dagen).
Je kan met registrymanager programma's aanklikken om te verwijderen.
Met registry cleaner ongebruikte registersleutels verwijderen
En met registryfinder kan je zoeken in het register (zonder steeds op F3 te hoeven drukken).

Voor Norton zoeken naar "Norton" en "Symantec".
Voor McAfee weet ik het niet.

Ook op de computer zoeken naar "Norton" en "Symantec" want er zijn meer mappen dan alleen in program files.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan