Norton melding klopt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

MAX232

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
Hi,

ik ben bezig een laptop te herstellen. Er zit Norton Antivirus op met de nieuwste (7-6-2004) definities. Na een full system scan gaf Norton aan dat het systeem GEEN virussen bevat.

Echter iedere keer als ik email probeer op te halen met Outlook geeft Norton de melding het Netsky virus gevonden te hebben in een bestand dat in de TEMP folder staat. De TEMP folder die Norton aangeeft is echter geheel leeg, ook geen verborgen items. De TEMP files hebben iedere keer een andere naam en meestal zoiets als C893.tmp. Een "C" dan een getal en de extensie .tmp. Heeft iemand enig idee waar ik de oplossing moet zoeken? Worden deze TEMP bestanden door Outlook aangemaakt misschien?

Norton verwijdert het virus automatisch. Je hebt tussen je mailtjes een mailtje met dat netsky virus.

Vraagje: heb je de voorbeeldweergave van outlook aan staan??
En heb je alle updates van Microsoft opgehaald?

De groeten,
Mark

al aan windows systeemherstel gedacht? mogekijk is dit bestand bij het verwijderen in de map geplaatst die windows gebruikt voor systeemherstel. Op het moment dat je de optie systeemherstel uitschakeld dan word de map geleegd/verwijderd. Weer inschakelen en klaar is kees

Het is opgelost, er zat inderdaad nog een mailtje tussen met het Netsky virus. Toen ik deze uit de que haalde ging het wel goed. De .tmp wordt dus inderdaad aangemaakt door Outlook. Dank voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan