Norton + MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

rdej

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2005
Berichten
3
Hallo,

Enige tijd geleden heb ik een computer geformateerd omdat er een probleem voor deed. Nu, nadat de computer weer is geformateerd, is het probleem weer terug. De computer heeft de eerste maanden na formateren prima gewerkt.

Het probleem is als volgt. Norton Sytemworks 2005 en MSN starten niet meer op (niet automatisch en niet handmatig). Symantec pcAnywhere start ook niet meer op en in outlook zijn alle accounts verwijderd (deze kunnen wel weer opnieuw worden aangemaakt). Verder beweegt de muis ook niet helemaal soepel (gaat vrij traag over het scherm, maar er is nog wel mee te werken).

Het lijkt er op dat er files zijn verwijderd. In eerste instantie dacht ik dat dit door een virus was veroorzaakt, maar na een online virusscan heb ik hier mijn twijfels over. Ook omdat het probleem zich al eerder heeft voorgedaan (de kans dat hetzelfde virus 2x toeslaat is volgens mij niet zo groot).

Heeft iemand enig idee waar dit probleem vandaan komt en hoe ik het kan oplossen (zonder opnieuw te moeten formateren)?

Groetjes,

Rob
 
Norton.
Ik zou norton nooit gebruiken als antivirus programma.
als je norton installeerd krijg je allemaal problemen.
Je pc wordt veel trager dan andere anti-virussen.
Als je problemen mee hebt en wilt verwijderen of openen loopt ie vast of doet ie niks.
enz....
Gebruik een andere anti-virus zou ik zegge.
Ik gebruik zelf Avast.
Is een een hele goede anti-virus.
Mijn pc heeft maar 64 MB ram dus als ik norton zou gebruiken dan zou ik pc weg kunnen gooien.
maar met avast doet hij het goed.
helemaal geen problemen.
en hij beschermd de pc heel goed.
en beste van alles het is gratis;)
 
Ok ik zal eens kijken of een ander virus programma beter is. Maar ik denk niet dat het probleem is veroorzaakt door norton.

Wat veroorzaakt het probleem en wie zegt dat het niet gewoon terug komt als ik een ander anti-virusprogramma gebruik?

Gr Rob
 
had je je pc wel geformatteerd??
of had je gewoon een nieuwe installatie gedaan?
 
een tip: : als je een goede windows installatie hebt gemaakt maak dan een image.(met ghost ofzo).
dan hoef je niet alles 1 voor 1 te installeren.
gaat een stuk sneller en je hebt je pc nog zoals je em had.;) [
 
De pc is geformateerd geweest. Opzich is formateren ook niet zo een probleem, maar ik ben bang dat het probleem opnieuw terug komt.

Daarom wil ik graag weten wat het veroorzaakt.

Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan