norton niet activeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascal247

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2008
Ik heb vandaag Norton 2009 gekocht( mijn vader dan:P) maar op de cd staat dat je 15 dagen na installatie moet hebben geinstalleerd, anders is het product niet meer bruikbaar. maar krijg je dan nog daarvoor wel update's?

Waarschijnlijk bedoel je dat binnen 15 dgn na installatie moet Registreren/Activeren. Als je dat niet doet zul je ook geen updates ontvangen. Zoals op de CD staat is het product dan onbruikbaar. Dus als je hem echt wilt gebruiken: registreren.

Laatst bewerkt:
ík bedoel dat je binnen die 15 dagen niet registeren wel updates ontvangt en daarna registeren en dan nog steeds updates ontvangt. dus vraag is om zonder te registeren wel updates te ontvangen en na 15 dagen gwoon registeren

Volgens mij binnen die 15 dgn wel. Maar waarom zou je niet registreren?

eehm das toch 15 dagen gratis:) en daarvoor ook nog 8 dagen van oude virusscan dus ik kan nu installeren en dan die 8 dagen ofzo nog ongeresistreerd blijven en dan aanmelden of 8 dagen dan installeren en dan 15 dagen gratis is meer dagen:):P

Het is toch een gekocht product? Die updates zijn sowieso gratis. Een nieuwe versie van het programma echter niet.

volgend mij klopt dat niet, toen ik vandaag norton ging kopen zei die man dat ik ook niet had kunnen kopen maar ik geen updates meer had kunnen krijgen en virusscan niet beveiligd is van nieuwste virussen dus je betaald dan denk eigenlijk voor updates. tenzij die man het verkeerd heeft

Ajs Norton koopt in de winkel zal hij altijd een beetje achterlopen. Want dagelijks worden er nieuwe virussen gevonden. Na installatie moet je dus direct updaten. Bij aanschaf is dat een jaar gratis. Als het jaar bijna om is verschijnt er een mededeling dat je als je wilt blijven updaten moet betalen. (Als je daar toe besluit wacht dan zo lang mogelijk de melding komt nl al meer dan een maand eerder)
Kortom als je nu nog acht dagen hebt van je oude virusprogramma wacht dan nog tot die acht dagen om zijn en installeer dan de nieuwe Norton. (overigens is het niet aan te bevelen om 2 visusprogramma ta laten draaien.
ik weet niet wanneer Norton begint af te tellen bij installatie of registratie

die irrtante melding begint bij 30 dagen en komt steeds na een aantal dagen trug.

ik heb norton internet security 2009 upgrade versie dus hij schrijft hem over. Ik w8 denk toch maar tot( nu staat er) 7 dagen en dan installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan