norton niet willen verlengen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gjgoot

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2002
hallo ik heb norton antivirus 2003 en die is nu verlopen.
ik heb echt geen zin om hem te betalen om te laten verlengen. dat is duur!

bij 2002 kon ik hem altijdnog verwijderen en er opnieuw opzetten.

maar bij deze pc, zit hij standaard, ik heb er geen cd van zegmaar, net als ik dat niet heb van bv. win XP
of DVD program.

moet ik nou echt een nieuwe kopen?!?!

Tja, ik vrees toch dat je er aan zal moeten geloven.... Of je moet overstappen op een gratis scanner.

Groetjes,
Bennie

ik heb nogwel norton 2002 op cd.
is dat een goed alternatief?!

wat is daar anders aan als 2003?

NAV 2002 is ook prima, maar dan zit je waarschijnlijk over een jaar met hetzelfde probleem:D Het heeft iets minder toeters en bellen. Daar komt bij dat je Nav2003 eerst zal moeten verwijderen. En weg is dan weg...

Groetjes,
Bennie

voor die prijs van het updaten kan je bijna een nieuwe kopen dus dat maakt niet zo gek veel uit.

het is jammer dat je zo op je privacy gesteld bent, anders had ik wel een oplossing voor je.

Gr Jozo

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je gaat beknibbelen op veiligheid. Tot slot gaat het om een paar tientjes op jaarbasis. Het is maar wat je waard is....

Groetjes,
Bennie

NAV 2002 is nog prima, gebruik ik zelf ook, straks 'woon' ik nog ff een andere 2002 uit maar dan koop ik idd toch echt een verse Norton, veiligheid is mij best wel wat waard.

het is jammer dat je zo op je privacy gesteld bent, anders had ik wel een oplossing voor je.

Vul bij je gegevens eens in, dat we je een persoonlijk bericht (PB) kunnen sturen.

Werkt het niet als volgt, eerst uninstall. met regcleaner alles verwijderen, reboot en opnieuw installeren.

ok sorry die bp is nu weer goed.
ene JBS ik heb geen cd van Norton 2003 dus dat daat niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan