Norton NIS 2004 redirector.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard 11-11

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2002
Berichten
24
via "liveupdate" kan ik de updates wel downloaden.
Maar de redirector.exe update kan niet geinstalleerd worden, en dat belet verdere installatie van de rest van de updates.
Dat is vanaf de 1e x het geval.
Ik heb volgens mij alle oplossingen van de symantec site geprobeerd, tot de laatste oplossing herinstalleren.
Na het herinstalleren via handmatige configuratie eerst alleen het desbetreffende file gedownload maar het wil
nog steeds alleen downloaden en niet installeren.
het is een gekocht exemplaar maar ik ben nog niet geregistreerd bij symantec.
kan het zijn dat de cd defecten vertoond ?
of is er een andere oplossing?
en wat doet die redirector dan wel?
 
Welke versie van Norton?

Je zou hun eens een mail moeten sturen met daarin je probleem:

Had ik een tijd geleden ook gedaan toen ik een probleem had met mn LiveUpdate (kon de Client-updates niet installeren) en werd er redelijk snel mee geholpen :)

Hier een pagina met informatie over Redirector
 
de versie van norton internet security 2004 is die voor windows 98/me/2000/xp.
de computer met het probleem van de redirector is van mijn broer.
Heb de vraag wel voorgelegd aan symantec.
Maar dan via mijn computer omdat het me niet verstandig lijkt zonder firewall of virusscanner te gaan communiceren via E-mail.
Ik heb de error zoals die zich aandiende wel via de automated support assistent bij symantec achtergelaten.
ook heb ik de vraag in een mail gesteld maar ik geef meer info dan zij mij terug kunnen geven.
Het lijkt alsof het probleem bij hen niet bekend is.
Maar toch bestaat deze link met oplossingen die voor mij overigens ook geen baat hebben gehad... http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256d9f00589ba6?OpenDocument&src=bar_sch_nam
Maar ook wanneer ik via het error nummer (lu1806) door zoek kom ik geen oplossingen meer tegen die ik nog niet geprobeerd heb.
 
Laatst bewerkt:
jammer en teleurstellend dat jullie mij niet hebben kunnen (of willen) helpen.
Net nu ik jullie aanbevolen heb bij een aantal vrienden.
Ik heb het probleem zelf gedeeltelijk opgelost door de redirector dan maar niet te installeren.
Daarna kwam liveupdate zelf met de melding dat datgene wat niet installeren wilde alleen gaat over de lijst met bekende "malicious" sites.
Verder wordt de gebruiker voorgehouden dat wanneer men de redirector niet installeert al het verkeer van toepassingen die contact zoeken met internet niet via de firewall gaan.
Toch vraagt het programma regelmatig of een programma dat toegang wil tot het net daarvoor toestemming mag of geblokkeerd moet worden.
RARA politiepetje ?????
Het werkt dus eindelijk
 
waarschijnlijk hadden de mensen die hier iets van wisten deze post niet gezien... het is in ieder geval niet omdat we niet willen ;)

In ieder geval fijn dat het opgelost is, en raad helpmij nog maar velen aan :p
 
hoezo niet gezien?
Er staat toch duidelijk "norton NIS2004 redirector.exe" als onderwerp.
Dat jullie wel willen helpen geloof ik wel maar zelfs santos of saldos of hoe hij ook maar heet heeft niet gereageerd op zijn specialiteit.
Dat er bij helpmij.nl niemand een antwoord had geeft niks.
Is ook geen schande om het toe te geven want ook bij symantec hebben ze nog steeds geen antwoord gevonden.
Ik beveel Helpmij.nl nog steeds bij anderen aan maar vertel er nu ook bij dat ze het niet altijd weten.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door gerard 11-11
Dat jullie wel willen helpen geloof ik wel maar zelfs santos of saldos of hoe hij ook maar heet heeft niet gereageerd op zijn specialiteit.
Dat er bij helpmij.nl niemand een antwoord had geeft niks.
Is ook geen schande om het toe te geven want ook bij symantec hebben ze nog steeds geen antwoord gevonden.
Ik beveel Helpmij.nl nog steeds bij anderen aan maar vertel er nu ook bij dat ze het niet altijd weten.

Hoi gerard 11-11,
Ik had je vraag niet gezien omdat ik niet zo veel meer op helpmij.nl kom.
Als ik mijn naam zie, dan reageer ik wel.
Dus nu ik mijn naam heb gezien ga ik je helpen.

Lees dit maar even. Dat zal je probleem wel oplossen:


http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256d9f00589ba6?OpenDocument&src=bar_sch_nam

Succes :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan