norton ondersteunt de repair functie niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik heb net een ghost backup terug gezet van mijn xp systeem.

Echter wanneer ik nu de pc opstart verschijnt er norton ondersteunt de repair functie niet , verwijder het en instaleer het opnieuw.

Toch werk het programma perfect.

Daar ik het niet wil verwijderen(dan is halve pc al om zeep wanneer norton verwijdert word) zoek ik een andere oplossing hiervoor.

Iemand een idee ?

Bij mij verschijnen die schermpjes ook bij het opstarten. 3 x wegklikken. Soms komt het bij een ander programma ook tevoorschijn. Ik wacht maar een fix af.
Zo'n ramp is het nou ook weer niet.

Probleem is opgelost, ik had de links in het startmenu naar een andere folder verplaatst.

Dus de snelkoppelingen van norton moeten onder start/programma's staan, anders krijg je dit probleem.

In dit topic > http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=200947&highlight=repair+and+norton geeft Saldos de volgende uitleg:
Dit probleem doet zich alleen voor met de nieuwe versies van Norton. Er is een reden hiervoor. Ze hebben natuurlijk wel hierover na gedacht. De reden is dat virussen, trojanen, spyware en hackers ook kunnen rotzooien in de Norton Directory. Indien er dan iets veranderd in de Norton Directory en je zou er geen melding van krijgen, dan denk je dat je beschermd bent terwijl dat niet zo is. Dus heeft Norton besloten dat als er iets veranderd in de Norton Directory, dan moet je gewoon Alles eruit gooien van Norton en Norton opnieuw installeren. Zo weten ze zeker dat je beschermd bent tegen kwaadaardige bestanden.
En ook de oplossing van Karine staat er bij, Tycoon77 meldt iets dergelijks.

Bedankt Gezina!
Het zit dus in mijn ordening van mappen :D
Als ik alles op mijn pc's van Norton weer rechtstreeks in de map zet moet het over zijn.
Simpele oplossing voor een irritant probleem :D

Yep! Sowieso volg ik altijd de adviezen bij een install van een programma wáár een en ander moet worden geinstalleerd. Dan wordt het uninstallen een stuk makkelijker omdat naar die plekken ook wordt gekeken door het bewuste programma.

Zojuist even opnieuw opgestart...........en waarachtig.........zonder die schermpjes :thumb:
Je vindt het te klein om op te gaan lossen maar ondertussen denk je wel steeds......wat zou dat nou zijn.
Ik moet een hoop pc's onderhanden nemen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan