norton / pagina toestaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

math678

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Wie kan mij helpen.
Ik heb Norton internet security 2005.
Een pagina die ik open zijnde:
http://sitegenerator.bibliotheek.nl/roerdalen/home/
bevat een tabblad verlengen.
Wanneer ik hier op klik krijg ik steeds de melding:
Externe Link is in een apart browser venster geopend.
Echter de pagina wordt niet geopend.
Wanneer ik in Norton Antispam de keuze Pop-up vensters onderdrukken op Uit zet dan krijg ik de link geopend.
Kan ik deze pagina ergens toevoegen ? dat hij wel automatisch geopend wordt en dat pop up vensters onderdrukken op AAN blijft staan.
De extern geopende link heeft een ander adres.
Wie kan mij helpen.
De handleidijng geeft niet aan hoe te definieren ??

Beste gazina,

nee, hier ligt het niet aan.
optie reclame onderdrukken staat bij mij al op UIT.
Alleen als ik de optie pop-up vensters onderdrukken van AAN op uit zet functioneert link.
maar volgens mij moet ik op de een of andere manier deze link kunnen definieren met een optie toestaan ?

Beste gezina,

ik heb het idee dat de handleiding geschreven is op een oudere versie van norton. bij norton internet security 2005 is nergens het afgebeelde scherm te vinden. ook niet middels options, advanced options.
Mijn inziens moet ik kiezen voor Norton Anti spam.
Vervolgens Pop up vensters onderdrukken aanklikken en vervolgens klikken op configureren.
vervolgens keuze advanced.
keuze Site toevoegen.
Hier heb ik de site toegevoegd.
Echter vervolgens moet ik kiezen voor Toevoegen.
Nu moet ik kiezen voor toestaan.
Echter met welke inhoud ???????

norton

Helaas, Gezina
Deze link beschrijft wel hoe Pop up vensters te onderdrukken maar niet hoe 1 bepaalde link daarvan te vrijwaren zodat deze wel geaccepteerd wordt.
Wie kan helpen /

Hè, vervelend is dat, kan je die bewuste site niet in de Vertrouwde Website plaatsen? Uit de Help van IE, even door mij aangepast:

Websites toewijzen aan beveiligingszones.

* Kopeer eerst de bewuste url in de adresbalk met de rechtermuisknop.
* Klik in het menu Extra van Internet Explorer op Internet-opties.
* Klik op het tabblad Beveiliging en klik vervolgens op Vertrouwde websites.
* Klik op Websites.
* Kies nu met rechtermuisknop plakken en klik vervolgens op Toevoegen, sluit af met OK.

Ben even naar die site geweest en kreeg bij het aanklikken van Verlengen dit te zien: Uw browser heeft javascript uit staan. Klik hier om de pagina in een nieuw window te openen. En dan krijg ik ook de melding, kan de server niet vinden. Heb toen de site in Vertrouwde Websites geplaatst en kreeg toen de mededeling dat mijn popupblocker aanstond, wat klopt. Maar ook dat uitzetten helpt niet. Een aantal pagina's met die links (aan de linkerkant dus) zijn bovendien leeg. Er staat trouwens het volgende:

Leners opgelet!!
Helaas is het door werkzaamheden aan het syteem tot a.s. donderdag 1 december niet mogelijk om uw boeken te verlengen. Wilt u daarom s.v.p. om te verlengen even bellen of via Contact een mail sturen? Wij sturen u een bericht van verlenging terug.

Mag ik even melden dat ik het een verschrikkelijke onwerkbare site vind...pffft! Misschien moet je ze even contacteren want dit klopt van geen kanten. Nou, sukses d'r mee...:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan