Norton probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Kijk ff in mijn bijlage hoe het komt dat achter Email scannen, Fout staat.

En als ik de auto protect aanzet in de opties van norton, en als ik dan op oke klik verandert er niks. er staat nog steeds Uit achter!! als ik dan weer naar opties ga, staat de auto-protect weer uit!!:mad:

Hoe komt dit??

Bedankt Vincent:thumb: :thumb:

Bijlagen

• naamloos.gif
    naamloos.gif
    54,6 KB · Weergaven: 66
Zelf ook een aantal keer meegemaakt.
Vaak niets aan te doen; interne fout ...
Krijg als altijd als ik een smiley wil invoegen deze pagina:

Heb je al bij opties gesnuffeld?

Laatst bewerkt:
maar het norton icoontje staat ook niet meer in de taakbalk?? klopt dit dan wel?? kwil wel dat de auto protect aanstaat

Heb ik ook gehad..gewoon opnieuw instaleren en dan moet hij het dan wel doen..
Had ik ook gedaan en toen lukte het..
Misschien een oplossing??

Bij 't installeren wordt Auto-Protect automatisch geaktiveerd en bij opstarten meegenomen.
Kijk anders eens via Start/Uitvoeren/typ: msconfig/ tabblad 'opstarten', en kijk of je daar kunt ontdekken of ie uitgevinkt staat?

Bij mij toen wel..maar staat het bij Start/Uitvoeren/typ: msconfig/ tabblad 'opstarten, daar wel aangevinkt..?

neej staat ie helemaal niet bij zelfs!!

er staat maar 1 ding: Optimize.exe (ofzoiets)

neej staat ie helemaal niet bij zelfs!!

er staat maar 1 ding: Optimize.exe (ofzoiets)

Nu laat 2004 zich niet zo makkelijk déinstalleren als voorheen, maar 'k zou hem idd maar eens opnieuw installeren.

Heb je soms pas geleden een upgrade gedaan met xp ofzo, terwijl Norton nog in je pc zat?

In dat geval werkt Norton niet meer en is Norton ook vrijwel niet meer te deinstalleren en opnieuw te instaleren

Kijk eens bij Norton voor de verwijderings tool

Groetjes Edith

Geplaatst door Edith1
Heb je soms pas geleden een upgrade gedaan met xp ofzo, terwijl Norton nog in je pc zat?

In dat geval werkt Norton niet meer en is Norton ook vrijwel niet meer te deinstalleren en opnieuw te instaleren

Kijk eens bij Norton voor de verwijderings tool

Groetjes Edith

Helaas is daar nog geen verwijderings-tool voor, en die voor 2003 is niet te gebruiken voor 2004.

WARNING: Follow these steps only if you have upgraded from a previous version of Norton AntiVirus. The Rnav2003.exe utility will not remove Norton AntiVirus 2004.

Precies, 'k was ook al aan het zoeken...
Het zijn vooral de .dll's die dwarsliggen als je Norton in z'n geheel wilt verwijderen.
Zogenaamd zijn ze dan nog in gebruik, nou, geen idee wat ik verder nog uit moet voeren om dit te stoppen...

Kee dan! Blij voor je enne, soms zijn er ingrijpende dingen voor nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan