Ik krijg van de helpdesk vd rabobank als "advies" dat het probleem wat ik heb, veroorzaakt word door de instellingen van norton. ( deze zou te sterk ingesteld staan / of er te lang over doen.)
Het is nl zo dat als ik voor de 1e keer een telebank sessie wil doen, ik vast loop en dat het bij de 2e keer wel lukt. Ze zeggen dat norton dan een te lange tijd nodig heeft om alles na te lopen, zodat mijn 1e telecom sessie vastloopt! Ik zou hem dat wat minder "sterk"moeten invoeren maar hoe doe je dat.
Het zou prettig zijn dat als ik een telecom sessie wil doen met de bank dat het gewoon de 1e keer goed gaat en niet steeds bij de 2e poging. Ik heb Norton antivirus 2008 met antispyware. Met vriendelijke groeten chroom.
Het is nl zo dat als ik voor de 1e keer een telebank sessie wil doen, ik vast loop en dat het bij de 2e keer wel lukt. Ze zeggen dat norton dan een te lange tijd nodig heeft om alles na te lopen, zodat mijn 1e telecom sessie vastloopt! Ik zou hem dat wat minder "sterk"moeten invoeren maar hoe doe je dat.
Het zou prettig zijn dat als ik een telecom sessie wil doen met de bank dat het gewoon de 1e keer goed gaat en niet steeds bij de 2e poging. Ik heb Norton antivirus 2008 met antispyware. Met vriendelijke groeten chroom.