Norton probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computer741

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2013
Hallo,
Toen ik vandaag mijn computer opstartte, kreeg ik onderaan zo'n schermpje waarin er gemeld werd dat ik mijn slimme firewall had uitgeschakeld. Ik deed een live update maar dit loste mijn niet probleem niet op. Onderaan staat er ook: 'Uw computer loop gevaar': 'nu verhelpen'. Dit stak mijn slimme firewall weer aan maar mijn insight-beveiliging ligt nog af.

Kan iemand mij helpen om dit weer normaal te krijgen?
Dit is het scherm van norton dat ik te zien krijg
Knipsel.PNG

Alvast bedankt.

heb je iets opgemerkt de dag ervoor dat je pc raar deed ofzo?
download Malwarebytes Antimalware is en scan je pc ermee volledig, installeer de gratis versie van MBAM oke, nadien updaten en dan scannnen......

Neen, mijn computer deed de dag ervoor niks raar, zou dit probleem ook niet kunnen opgelost worden zonder iets te downloaden?

deinstalleer je norton is en installeer opnieuw je norton nadien, misschien is het dan opgelost?

Hallo,
Toen ik vandaag mijn computer opstartte, kreeg ik onderaan zo'n schermpje waarin er gemeld werd dat ik mijn slimme firewall had uitgeschakeld. Ik deed een live update maar dit loste mijn niet probleem niet op. Onderaan staat er ook: 'Uw computer loop gevaar': 'nu verhelpen'. Dit stak mijn slimme firewall weer aan maar mijn insight-beveiliging ligt nog af.

Kan iemand mij helpen om dit weer normaal te krijgen?
Dit is het scherm van norton dat ik te zien krijg
Bekijk bijlage 176102

Alvast bedankt.

Hoi,

Je gebruikt een oude versie van Norton, even nagedacht om te upgraden naar Norton IS 2013?
En zoals Spocky al aanraad, deïnstalleer norton en installeer het opnieuw.

Ik heb bij meerdere PC's met Norton geinstalleerd mee gemaakt dat Norton veel malware gewoon doorlaat.
Mijn advies: Norton geheel verwijderen (met de Norton removal kit die u van de Symantec web site kunt downloaden) en dan de gratis versie van AVAST installeren.

Daar geen enkel AV-product, hoe duur of goedkoop ook, alles tegenhoudt is het aan te raden daarnaast ook een of twee AV-producten te insatlleren die u dan eens per week een scan laat doen, bijv. MalwareBytes + Emsisoft Anti malware.

Hier een link waar alles gedownload kan worden: http://www.sr-pc-hulp.nl/links.htm
en hier een beschrijving voor wekelijks onderhoud om besmettingskans te minimaliseren: http://www.sr-pc-hulp.nl/Wekelijks onderhoud.pdf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan