Norton scannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik heb het volgende probleem, ik laat Norton antivirus scannen op kwaadaardige codes, hij scant 172.200 files en vind
" 0" geinfecteerde en acht mogelijk geinfecteerde bestanden, die zijn nu alle aangevinkt en status risico, nu heb ik de mogelijkheid om te verwijderen of overslaan, Ik druk op verwijderen, dan krijg ik terug die objecten maar niet meer aangevinkt en daar achter in het rood , verwijderd.Dan vinkt ik opnieuw die objecten aan en druk op uitsluiten, is dat zo goed of komen die stedds terug, graag uw hulp

Je moet alleen zaken uitsluiten als je er 100% zeker van bent dat die geen kwaad kunnen. Het betekent namelijk dat die bij volgende scans zullen worden genegeerd. Nooit doen dus, tenzij je helemaal zeker van je zaak bent.

Buffi bedankt voor de snelle reactie, maar ik heb het al gedaan, wat nu, XP terug zetten op een vorige datum of zo laten, wat gevaar zit er in, dat waren allemaal objecten van advertentie,s

Je kunt de uitsluiting van bepaalde zaken gewoon weer ongedaan maken in Norton. Bij de opties voor handmatig scannen kun je de lijst opvragen van zaken die je hebt uitgesloten; alles waar je niet zeker van bent kun je gewoon uit die lijst verwijderen.

Ik heb handmatig scannen geopend , maar vind nergens die lijst, en ik open norton dan opties, dan handmatig scannen, maar verder kom ik niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan