Norton schakelt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

frenz

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2000
Berichten
99
Ik heb NA 2005 en sinds enkele dagen heb ik problemen. Ik heb al 2 keer NA opnieuw moeten activeren nadat de melding kwam dat mijn NA verlopen was.( bij de 2e keer stond "proefperiode" verlopen)
Ik heb de officiele NA met een abonnement van 1jaar die is nog ruim geldig. Wanneer ik NA weer activeer heb gewoon weer mijn "normale" uitvoering.
E.e.a. is misschien onstaan nadat ik systemherstel heb gebruikt. Weet niet of dit er wat mee te maken heeft.
Wat kan er aan de hand zijn?

groet
 
Heb je al eens gebeld met Symantec?

Ze hebben ook telefonische activering namelijk.
 
Het lukt mij wel om steeds opnieuw NA te activeren, dus dat hoeft niet telefonisch. Toch zal ik ze uiteindelijk wel moeten bellen (is duur) omdat dit probleem steeds opnieuw opduikt.Ik heb geen idee waardoor dit veroorzaakt wordt.
 
Hoelang is hij nog geldig?
kan wel eens in Norton zitten ,dat je de melding krijg als herrinering
 
Abonnement is nog ruim 8 maanden geldig. Het is trouwens geen herinnering tot verlenging, NA is gewoon niet meer actief en vraagt om een activeringscode.
 
Geplaatst door frenz
Abonnement is nog ruim 8 maanden geldig. Het is trouwens geen herinnering tot verlenging, NA is gewoon niet meer actief en vraagt om een activeringscode.
symantec support helpt je wel, als je ze kan bereiken toch ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan