norton start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

opahontje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
hallo ik heb een vraag ik installeerde gister een anti spyware programa maar ik kreeg de hele tijd pop-ups enzo daar werd ik een beetje gek van dus had ik het gescand en er zatten 4 trojans in nortonzeidat ik me pc moest herstarten dus dat deed ik en toen duur de het opstaarten veel langer dan normaal toen ik had opgestart deed mijn internet het niet norton ou niet op starten dus ik wou een systeem herstel doen en die deed het ook niet er ston ddat ik mijn pc moest opniewopstarten en dan weer robeeren dus dat deed ik en weer had ik de zelfde error help ajeblieft :confused: eigenlijk wil ik allen weeten hoe ik weer eensysteem herstel kan doen dan is alles weer ok :)

Laatst bewerkt:
Hoi !

WQelkom op @helpmij.

Welk programma heb je geinstalleerd ?

Dat zou ik in elk geval eerst maar es verwijderen.

Daarna CCleaner: http://www.google.nl/search?q=cclea...ent-ff&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_nlNL257NL258&aq=t
draaien.
Een GOED anti-spyware programma istalleren, zoals AVG: http://free.grisoft.com/doc/download-free-anti-spyware/us/frt/0, dit programma updaten en in de veilige modus uitvoeren.

Greetz,

Harry.
bedank :) dus als ik die dingen doe kan ik weer systeem herstel doen ? en ik weet niet meer hoe dat anti spyware programa heet
:confused:

Hoi !

Eerst maar es zo proberen.

Systeemherstel is niet verstandig, omdat de adware zich mogelijk ook daarin genesteld heeft.

Greetz,

Harry.

ik weet denk al wat het probleem is :) er zijn dingen van m hardeschijf af toen ik een thema wou laden stond er zoiets... dus er zullen ook geen herstel punten zijn en de internet verbinding maar toen ik die cdrom van het internet er in deed leesde hij hem wel maar toen ik setup deed gaf hij een error :(:( weet jij of oemand anders wat er aan de hand is

oo ja ik zat er aan te denke me hardeschijf te formateeren maar gaat windows er dan ook af ? ik ben mijn cd's van windows namelijk kwijt geraakt na de verhuizing

Laatst bewerkt:
Hoi !

Als je formatteert gaat alles eraf, dus ook Windows.

Het is een doeltreffende maar rigoureuze aanpak om je probleem op te lossen.

Dan zul je dus een WinXP-CD moeten lenen; dezelfde versie die nu op je PC staat.

De key staat op een sticker die op je systeemkast geplakt zit.

Opstarten van de WinXP-CD, kiezen voor installeren, de huidige C-partitie verwijderen, daarop XP installeren.

N.B.: Heb je wel een CD van je mobo-drivers ?

Greetz,

Harry.

nee maar kan ik me pc niet naar fabrieks instellingen trug doen ofzoiets want ik heb een hij is 3ghz en ik speel world of warcraft als ik dat wil opstarten dus dat hij naar het inlog schrerm gaat duurt dik 6 min dat was vroegen in een paar sec gebeurt :mad:

kan ik niet naar een computer winkel gaan en het laten maken ofzo ??

Hoi !

Je kunt het uiteraard laten doen !

Of je de PC naar fabrieksinstellingen kunt terud zetten weet ik niet, dan zul je even merk/type van je PC moeten opgeven.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan