Norton start pas laat op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom3k

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Ik heb het al eens eerder gehad en nu heb ik het weer: Norton start pas na een minuut of 2 nadat mijn pc is opgestart op. Het vervelende hiervan is, is dat zolang Norton niet is opgestart, internet Explorer het ook nog niet doet. Wie weet waar dit aan ligt? Als Norton weer meteen opstart dan zal alleen wel weer goed zijn.

Ik heb geen oplossing voor je probleem maar ikzelf heb ook te kampen gehad met een traag startende norton. Daarom ben ik geen fan van Norton. Ikzelf geeft de voorkeur aan een andere virusscanner.

Norton start gewoon niet snel op. Duurt bij mij ook anderhalf tot twee minuutjes maar om die reden dan gelijk voor een ander te kiezen:(
Ik hou het gewoon op Norton, lekker vertrouwd en zeer betrouwbaar.

Voorheen had ik de NIS 2003, ging eigenlijk best snel, gezien mijn sober systeempje (zie button systeem) maar met de NIS 2004 duurt het idd wat langer, tegen de 2 minuten. Ik heb er vrede mee, voor mij geen reden een andere bescherming te nemen.

Hmmz, ik moet wel even een verschil in woorden aanbrengen. Bij mij start Norton niet traag op (ik heb een 2800XP+ en 1024, dus das vrij snel), maar pas heel laat. Dus na het opstarten van de pc gebeurd er eerst een tijdje helemaal niets en dan pas start Norton op (en dat gaat gewoon vrij snel). Maar dat is pas sinds kort, eerst startte Norton gewoon meteen op en nu wil ik dus graag weten hoe ik dat weer terug krijg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan