NoRToN SySTeM CHeCK

Status
Niet open voor verdere reacties.

iK1987

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2002
HeeY HeeYyy

Als ik Norton System Check uitvoer, krijg ik altijd 2 dezelfde problemen. Bij de ene willen ze dat ik een rescuedisk ga aanmaken ofzo. Maar wat is eigenlijk een rescuedisk? En als ik bij de andere probleem aanklik gaat Hij automatisch defragmenteren. Maar dit defragmenteren duurt zooooo langg, en op een gegeven moment loopt m'n computer zelfs vast.
Ook als ik opstart staat er eerst een foutmelding:
Msnworks
can't create object
wat betend dit? en hoe kom ik ervanaf?
Voor derest doet mijn computer ook heel langzaam, hoe kan ik dit tegengaan?
alvast bedankt
veel liefs, Clarissa

Dat van Norton heb ik ook gehad, met die diskettes heb ik het probleem genegeerd, kun je doen met System Check, ga je op de fout staan, dan linkse of rechtse muisknop (weet ik niet meer) en dan kies je voor probleem negeren...
Die ander is defragmenteren, wanneer loopt ie vast als ie daar mee bezig is....?
Defragmenteren dat ken je het beste 's nachts een keer laten doen dan is ie de dag er op zeker klaar...... :thumb:

m'n computer loopt vast als het defragmenteren bezig is.
Eerst toen ik bij details keek zag ik dat de defragmentation level op 84 procent stond, vandaag keek ik weer en toen was de deframation level opeens 80 procent, maar dat kan tog niet?

Kijk eens of het defragmenteren in "veilige modus" lukt.
En dan met Newdefrag dit gaat een stuk sneller dan met de defragmentatie programmaatje van win98.

Newdefrag.

Heeyy
bedankt, maarre wat moetik doen om die foutmelding weg te krijgen? en hoe krijg ik me computer een beetje sneller?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan