norton system works 2004

• Onderwerp starter Onderwerp starter humpe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
wie heeft hier een verklaring voor.
de virusscan van norton systems works 2004 geeft 4X zoveel items weer dan housecall bij het virus scannen.
windows ME.
pentium2 350 mgh.
Internet 125000 bits per/sec

Laatst bewerkt:
Norton meer up to date dan Housecall?

Welke items vindt Norton die housecall niet vindt?

Ja als ik dat zou weten, het verschil is zo groot dat ik dat niet kan zien. ik snap er dus niets van . Ik heb norton 2004 over de versie 2003 gezet Nu geeft hij 2x zoveel files aan in 2004 dan in 2003. Heeft het ergens mee te maken dat er toch ergens wat is blijven hangen van 2003? Ook regclean loopt niet tot het einde door. Krijg echter geen foutmelding loopt dus vast. Heeft dit ook dan een oorzaak dat dit met 2004 te maken heeft

Je kan beter eerst 2003 eraf halen en daarna 2004 installeren.
Zoek ff bij Symantec het programmaatje Symclean.
Daarmee haal je de restanten van 2003 weg.
Doe dit nadat je hem normaal via Configuratiescherm>software hebt verwijderd.

Een vraagje kan ik net zo als housecall ook rechtstreeks een norton online scan uitvoeren.

Hallo,

Heb virusscan van jou laten lopen en deze kwam overeen met housecall. Bedankt in ieder geval. Zal 2004 eerst eens helemaal opnieuw gaan installeren. Je hoort dan het resultaat wel.

NAV2004 scant trouwens ook op spy-ware en Housecall niet. Is dat misschien een verklaring??

Zou kunnen, geen idee ben er nog steeds niet verder mee. Verschil met scannen blijft bestaan.
Misschien zijn er nog mensen die ook norton system works 2004 geinstalleerd hebben en dit probleem ook hebben of verdere ervaringen met 2004.

Laatst bewerkt:
Heb geen verdere reakties gehad op dit probleem. Virusscan verwijderd en opnieuw geinstalleerd dit heeft echter niets opgeleverd probleem blijft bestaan. Heb met 2004 er meer mee afgehaald dan met 2003 ben dus wel tevreden met die nieuwe van 2004. Verder denk ik dat niemand mij dus verder hier mee kan helpen dus beschouw dit dan maar als afgedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan