Norton System Works 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Ik heb de beschikking over Norton System Works 2004. Als ik daarin een antivirus check wil uitvoeren krijg ik steeds de foutmelding :
"Norton Antivirus kan uw computer niet scannen op infecties omdat er een kritieke fout is opgetreden tijdens het scannen".
Ik heb de virus check al een aantal keer geprobeerd uit te voeren maar steeds met hetzelfde. Ook een uninstall en een install heeft het probleem niet opgelost.

Orginele schijf van Norton ?
zo ja dan even bij symantec melden.

Voor zover ik me kan herinneren is DirectX 9.0 geinstalleerd. Maar wat heeft dat er mee te maken?

Geplaatst door theobakker
Voor zover ik me kan herinneren is DirectX 9.0 geinstalleerd. Maar wat heeft dat er mee te maken?

Ik heb dit verschijnsel op diverse machines geconstateerd en weet daar nog geen afdoende antwoord op. Soms helpt het laten lopen van RegClean maar soms ook niet.

Meestal komt de fout voor bij al wat oudere machines waar Norton AntiVirus 2004 op geïnstalleerd wordt. Norton stelt dan dat DirectX op minimaal versie 8.1 moet zijn maar dat wordt nu dan versie 9.0.

Kennelijk heeft het met een fout in de registers te maken want soms verdwijnt de fout na het toepassen van RegClean of Register Mechanic die ik gebruik en beter is dan RegClean.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan