norton systemworks

Status
Niet open voor verdere reacties.

taeser

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Hallo,

Een kennis van mij heeft nortonsystemworks op haar comp. (window xp prof.) Zelf heeft ze niet veel computerervaring , dus wilde ik laatst haar comp. een beetje ontdoen van onnodige bestanden, spyware verwijderen etc.

Toen ik de prullenbak wilde legen zag ik dat norton deze "overgenomen" had. Er stonden veel bestanden in die volgens mij iets met het systeem zelf te maken hebben (.dll )

De vraag is nu wat ik hiermee aanmoet en hoe kan ik de "oude" prullenbak weer terrug krijgen.

groetjes leon

Als het goed is heb je een extra optie bij de prullenbak gekregen.
"Empty Norton protected files"

Als je die kiest en in het volgende schermpje voor "Purge all" kiest, worden de door Norton beschermde files verwijderd.
Doordat Norton bepaalde bestanden beschermt, kun je met de "Unerase wizard" soms nog weggegooide bestanden terug halen.
Ik weet zo even niet meer of je deze optie uit kunt schakelen in System works. Het is erg lang geleden dat ik die erop had staan.

Ik vraag me dan toch af hoe die .dll bestanden daar terechtkomen , want ze staan gewoon tussen de bestanden waarvan ik weet dat ze wel wegkunnen.

Ik zal volgende keer volgens je antwoord het eens gaan uitzoeken.

totzover bedankt voor je antwoord.

groetjes leon

Crash,

wil je dit in het nederslands even vertalen voor mij? :o

:thumb:

Lucia

Geplaatst door lucia1
Crash,
wil je dit in het nederslands even vertalen voor mij? :o
Ik heb het toch in het Nederlands opgeschreven.:p

Ik weet niet exact hoe het bij de Nederlandse Norton versie wordt aangegeven, maar zal m'n best doen.

Empty Norton protected files--->>Norton beveiligde bestanden leegmaken.

Purge all--->>Definitief wissen

Unerase wizard--->> wizard wissen ongedaan maken.

Ik hoop dat dit is wat je bedoeld.:)

:love: Dat is het Crash :p .

Ik heb ook gezocht oj je kon zien of deze op een bepaalde tijd geleegd word.
Maar ik kan daar niets over vinden!
Weet jij dit toevallig ook?

Ik moet even aan het programma wennen, staat er pas goed een week op de pc.

Lucia

Graag gedaan.

Voor zover ik nog weet kun je dat niet instellen. Voorheen maakte ik de Norton beschermde bestanden 1x in de week leeg.

Geplaatst door berryherry
rechter muisknop op de NORTON prullenbak > klikken en leeggooien
Gôh, daar heb je lang over moeten nadenken.:p

De topic is van Juli, denk dat de vraagsteller er na een maand of 5 wel uit is.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan