norton uit het register verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Ik heb op verschillende site's gelezen dat je norton uit het register kan verwijderen en daarna weer opnieuw kan installeren en weer een heel jaar kan updaten. Ik heb het geprobeert maar het wilde niet lukken. IK heb norton antivirus 2004.
Omdat het neit wilde lukken heb ik een paar vraagjes:
- Geldt dit voor alle versies van norton?
- Ik heb gelezen dat je daarna het beste het register kan opschonen, maar met welk programma?
- Toen ik ermee bezig was kreeg ik een paar ''sleutels'' niet verwijderd. Hoe kan ik die toch verwijderen, of kan ik die laten staan?

Alvast bedankt.

Die heb ik ook gevonden nadat ik de vraag had gesteld. Toen heb ik dat opgevolgt, maar dat hielp niet. Ik kon wel opnieuw alles invoeren, maar het lukte niet om een nieuwe datum te krijgen.

Geplaatst door gezina
Mogelijk zijn er wel andere manieren maar ik weet niet of dat hier mag...;)
Ik weet wel zeker dat het niet mag (Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt), maar ik ga nog wel even verder zoeken. Ik heb nog even de tijd (bijna twee maanden).

met een progje als regcleaner moet het lukken.
(en ook alle verborgen mappen en bestanden van symantec zoeken en verwijderen)

Ik zal het programma gaan opzoeken en dan proberen. Ik heb het vandaag geprobeert met RegSeeker en dan alle bestanden van norton en symantec opzoeken. Daarna verwijderen en norton opnieuw geïnstalleerd. Ik kon toen alles (productkey en die dingen) opnieuw invoeren, maar mijn licentie-datum bleef hetzelfde.

EDIT: Het programma heb ik nu, maar ik heb geen zin meer om weer met norton te gaan klooien (heb ik al genoeg gedaan vandaag) dus dat komt later het weekend wel.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Franz

(en ook alle verborgen mappen en bestanden van symantec zoeken en verwijderen)

alle mappen van symantec moeten weg zijn,
dus ook de 'verborgen

Geplaatst door Franz

alle mappen van symantec moeten weg zijn,
dus ook de 'verborgen
Daar had ik vanochtend/vanmiddag niet aan gedacht:rolleyes:

Het is niet meer nodig. Ik doe een overstap naar Kaspersky.

Bedankt voor de hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan