nielsdekorver
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 mei 2002
Hoi, ik zit met een probleempje die ik maar niet kwijt kan raken. Het was mij opgevallen dat op de computer bij mijn vriendin thuis altijd bij het inloggen een explorer window opent bij C:\Program Files\Common. Dit is al een hele tijd een probleem en redelijk irritant. Met heel veel aan en uit vinken binnen het startup gedeelte van MSCONFIG ben ik erachter gekomen dat het ligt aan de USRPROMPT.EXE die gebruikt wordt door Norton Internet Security 2005.
Op de site van Symantec ben ik ook deze link tegengekomen (Norton Forum) , maar aangezien hij niet speciaal gericht is op het internet security pakket maar puur op Norton Antivirus kwam ik al snel met het probleem dat de registry values die zij noemen bij de oplossing niet bestaan op deze computer.
Kan iemand mij helpen om deze popup kwijt te raken.
Alvast bedankt,
Niels
PS. Mocht het nodig zijn, OS=windows XP, en de computer is een DELL Dimesion 4550
Op de site van Symantec ben ik ook deze link tegengekomen (Norton Forum) , maar aangezien hij niet speciaal gericht is op het internet security pakket maar puur op Norton Antivirus kwam ik al snel met het probleem dat de registry values die zij noemen bij de oplossing niet bestaan op deze computer.
Kan iemand mij helpen om deze popup kwijt te raken.
Alvast bedankt,
Niels
PS. Mocht het nodig zijn, OS=windows XP, en de computer is een DELL Dimesion 4550