Norton versa Pc-Cillin

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickt

Meubilair
Lid geworden
25 mrt 2001
Ik heb jarenlang NAV gebruikt.

Nu heb ik bij aanschaf van een nieuw Mobo een gratis abbonnement gekregen van PC-Cillin.

Dit geïnstalleerd, en wat valt mij op, mijn systeem is veel sneller als met NAV.

Vertraagd NAV nu werkelijk je systeem zo, en hoe komt dit?

Wat zijn de voor of nadelen van NAV tov. PC-Cillin?

Greetz Patrick

sneller zonder nav

nav is een visrusscanner die ook op de achtergrond het systeem blijft bewaken, met name nav 2004. pc-cilin doet dit waarschijnlijk in mindere mate. dit op de achtergrond meedraaien kost tijd en processorkracht en kan wel eens lastig zijn bij bepaalde spelen. Zelf zweer ik bij nav omdat deze de beste bescherming geeft. Heb panda, mcafee en avg gehad maar niets kan tippen aan nav, kijk de testen er maar op na

Ik wil niet vervelend zijn maar pc-cillin doet precies hetzelfde als norton, maar heeft niet zoveel processor kracht en geheugen nodig.Draai hier al jaren met volle tevredenheid met pc-cillin.Enne kijk maar eens rond hier op het forum , ze geven allemaal de link naar de online-scan van trend micro en dat is dus ook pc-cillin.

De naam Pc-cillin bestaat in mijn virusscanner niet eens meer. Na de laatste update issie veranderd naar Trend Micro.

ik heb ook al jaren pc-cilin met volle tevredenheid enigste nadeel is dat hij niet in het nederlands te verkrijgen is.

Ik vind dus niet dat Norton een goede scanner is.

Norton heb ik een tijdje gebruikt, en als ik een virus had wist ie daar totaal geen raad mee

En scanner moet zijn werk goed doen, en dat deed norton naar mijn mening te weinig.

En de testen op nakijken, als ik daarzo naar kijk dan komt Panda als 1 van de betere uit de test.

ik heb panda, norton en avast gehad

ik vind norton behoorlijk zwaar voor de pc, hij vertraagt het opstarten en de pc en het viel me op dat er heel veel topics zijn met: ik heb norton en die vond een virus en die kan hij niet verwijderen , nou dat is dus een slechte scanner dan die niks doet??

volgens die test doet panda het beter dan norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan