norton vervelende popup

• Onderwerp starter Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo als ik gif of jpeg bestandjes wil bekijken .
Krijg ik steeds een irritante popup te zien van norton, als ik dan naar jullie url gaa zie ik er ineens 2.
Heb norton 2004 en werk met XP.

Zou ik daar niet wat aan kunnen doen .

Alvast bedankt groeten sjoerd:confused:

Bijlagen

• virus popup 2222.jpg
    virus popup 2222.jpg
    13,7 KB · Weergaven: 36
Dat kun je uitvinken bij Opties -> Autoprotect -> Geavanceerd, dacht ik. Je blijft dan gewoon beschermd hoor, alleen krijg je die vervelende schermpjes niet meer.

@Gezina: die pop-upjes zijn een (onzinnig, irritant en vertragend) nieuwigheidje van NAV 2004, wijst niet op de aanwezigheid van een virus of spyware. Gelukkig kan dit gewoon uitgezet worden.

Laatst bewerkt:
Ah, dank je voor de info Buffy, wat een raar 'nieuwigheidje' idd van Symantec dan...:rolleyes:

als ik Autoprotect uitschakel krijg ik een dikke rode kruis in mijn norton te staan.

Ga Naar Norton
Kies Opties -> Auto-Protect -> Geavanceerd ->
Uitvinken bij "Wat moet er gebeuren bij het scannen van gecomprimeerde bestanden".
Dan heb je geen last van popups meer!

Geplaatst door sjoerd1981
als ik Autoprotect uitschakel krijg ik een dikke rode kruis in mijn norton te staan.

Je moet autoprotect ook niet uitschakelen! Je moet gewoon even dat vinkje weghalen, bij de geavanceerde opties voor het scannen van gecomprimeerde bestanden. Zie mijn vorige bericht en ook dat van DeVogeltjes.

Mijn NAV is engelstalig, maar misschien helpt een screenshotje toch. Zie bijlage.

Bijlagen

• helpmij04.jpg
    helpmij04.jpg
    59 KB · Weergaven: 44
Mensen bedankt het is gelukt.

Alemaal een prettige dag verder , groeten sjoerd:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan