norton verwijderd - geen internet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

estje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
Hallo,

Kan iemand mij vertellen of het verwijderen van Norton de reden kan zijn dat we geen internetverbinding meer hebben? Het gaat om tele2 en vista. We krijgen geen ip adres en ook vernieuwen hiervan wil niet lukken. Lampjes branden gewoon goed op het modem. Bij pingen naar 192.168.1.1 krijgen we foutcode 1231.
Ik heb het idee dat de uitgaande verbinding van het modem naar de computer niet werkt en dat het dus aan het modem ligt. Maar aangezien het verwijderen van Norton ook nog wel wat problemen geeft vraag ik mij dus af of het soms ook hieraan kan liggen.

Het kan niet aan Norton liggen.

Deze kan alleen Internet blokkeren wanneer de firewall aanstaat
Bij het verwijderen via software of de NRT en je krijgt geen foutmelding bij het verwijderen.
Ligt het niet aan Norton.

Er blijft altijd wel wat achter. Dat is bij elk programma zo.
Maar niet genoeg om internet te blokkeren iig

Bij het niet juist verwijderen van Norton kan er genoeg achterblijven waardoor een normale verbinding niet meer mogelijk is.

Enige remedie is dan om de norton Removal Tool te gebruiken.

Bij het niet juist verwijderen van Norton kan er genoeg achterblijven waardoor een normale verbinding niet meer mogelijk is.

Enige remedie is dan om de norton Removal Tool te gebruiken.

Ja klopt,maar zal 'ie toch eerst bij de buren 't bestand moeten downloaden en op stick zetten,de meeste mensen willen de tools downloaden als 't te laat is en ze internet niet meer op kunnen.

Het probleem zit in de computer van haar/zijn moeder lees ik op een ander forum...

Ja klopt,maar zal 'ie toch eerst bij de buren 't bestand moeten downloaden en op stick zetten,de meeste mensen willen de tools downloaden als 't te laat is en ze internet niet meer op kunnen.

Rare reactie :rolleyes:
Hij start hier toch ook een topic op helpmij....op internet...dan heeft hij toch ook de downloadmogelijkheden denk ik..

Ja ja,als je niet alle info geeft die belangrijk is voor de beantwoording wordt je wel 's op 't verkeerde been gezet.Ik heb gemerkt dat veel mensen maar 10% van de info geven van wat 't eigenlijk zou moeten zijn,daarom krijg je dit soort ellenlange discussies.

Tja, je ziet 't wel vaker. Op verschillende forums een vraag stellen en dan op 1 forum verder gaan. Ondertussen wordt er op de andere forums ook geprobeerd om te helpen maar dat wordt meestal niet eens gezien door de vraagsteller...:confused:

Het is een kleine moeite om dan even te vermelden dat je op een ander forum verder wordt geholpen, eventueel met de link erbij; http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=53091

Tja, je ziet 't wel vaker. Op verschillende forums een vraag stellen en dan op 1 forum verder gaan. Ondertussen wordt er op de andere forums ook geprobeerd om te helpen maar dat wordt meestal niet eens gezien door de vraagsteller...:confused:

Het is een kleine moeite om dan even te vermelden dat je op een ander forum verder wordt geholpen, eventueel met de link erbij; http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=53091

Ja hoor ik lees het allemaal. Bedankt voor jullie reacties iig. Wilde gewoon even meer kans om reactie te krijgen vandaar posten op 2 forums. Ik woon niet indezelfde stad als mijn moeder dus kan ook niet ff alles uitproberen en zelf doen is ook geen optie. Ik vind het ook moeilijk om op afstand alles uit te leggen omdat zij op vista zit en in op XP. De reacties zijn verschillend. De een zegt het kan wel aan norton liggen en de ander zegt weer dat je dan toch in ieder geval ipadres zou moeten krijgen. Ik baal ervan dat ik niet weet of het internet het gewoon deed voordat ik begon.

helaas kan ik geen update meer geven aangezien de computer is teruggebracht naar It's vanwege de nog resterende garantieperiode, dus ze hoopt de computer weer goed terug te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan