norton verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BobStar

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
Hoi,

Windows XP Home

Hoe kan ik het beste Norton 2002 geheel verwijderen.
1. via start - programma´s - norton- uninstall of via
2. configuratiescherm - software- verwijderen of via
3. een andere manier?

Ik ben van plan om daarna McAfee te installeren. Lijkt me goed dat dan alles van Norton eraf is om problemen te voorkomen.

Dank voor uw tips

1. via start - programma´s - norton- uninstall
2. configuratiescherm - software- verwijderen

En je register cleanen dan ben je alles kwijt

OK thx,

ik ga het via configuratiescherm - software- verwijderen doen. Volgens mij verwijderd ie iets meer (ook alle mapjes ezo) dan bij start - programma´s - norton- uninstall. Althans dit is mijn ervaring met verwijderen van andere software. Wat is jullie ervaring?

Enne SJJ: hoe clean ik mijn register??

Via software of programma's zit volgens mij niet veel verschil in... maar mijn vraag, waarom norton antivirus 2002 verwijderen en mcafee erop? Naar mijn mening is norton de laatste jaren een stuk beter geworden als mcafee...

In die link van Buffy staat ook een programma'tje die je register schoonmaakt wat betreft Norton onderdelen.

Dus eerst via Software Norton verwijderen, daarna direct het programma rnav.exe draaien(remove Norton Anti Virus) ftp://ftp.symantec.com/misc/consumer/Rnav2003.exe Dan opnieuw opstarten en je bent helemaal van Norton af.

Dat progje is er speciaal voor gemaakt ;)

En dan nog even via start > zoeken, zoeken naar "symantec" en "norton" en alles verwijderen, en in de register-editor via bewerken > zoeken ook zoeken naar "symantec" en "norton" en alles verwijderen.

Want zelfs na het gebruik van Rnav blijven er nog zo'n 800 register vermeldingen staan. :8-0: :confused:

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Jozo

Want zelfs na het gebruik van Rnav blijven er nog zo'n 800 register vermeldingen staan. :8-0: :confused:

Is dat zo? Dan zal ik hem ook eens op die manier verwijderen. Ik heb heel vaak problemen met de live update:confused:

Geplaatst door Tanja1968

Is dat zo? Dan zal ik hem ook eens op die manier verwijderen. Ik heb heel vaak problemen met de live update:confused:

Het een en ander gaat wel sneller als je de zoekfunctie van jv16 powertools regcleaner gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan